moeders voor moeders

hoi meiden,

morgen komt bij mij weer moeders voor moeders langs.
Tja wat maakt het eigenlijk uit in welk potje je piest toch??
Doen meer dames hier ook aan mee???

vorige keren kreeg ik zo'n leuk bord met kopje en mokje van dat poppetje van nijntje erg leuk en super kwaliteit...ben benieuwd of ze nogsteeds leuke cadeautjes hebben....voor wat hoort wat toch :)

Toen ik zwanger was van ons zoontje, was het hier niet in de buurt en na de mk kan ik het niet opbrengen. Het is allemaal al spannend genoeg...

Toch vind ik het een goed iets en ik denk als ik zorgeloos zwanger was er ook echt voor ging!

Liefs grotebroer

ik sluit me helemaal bij grotebroer aan, ik vind het een heel goed ding en heb ook altijd gezegd dat ik mee wilde doen, maar ik vind het nu na 2 miskramen spannend genoeg inderdaad. misschien een volgende keer.

lief, Kaatje

ik heb de dozen al aangevraagd!

en ze hebben nieuwe cadeautjes wel zonde de boeken en dvd's zijn eruit.

Je krijgt nu een sieraad met het logo van moeders voor moeders.

Ik ben ook al weer druk aan het plassen voor moeders voor moeders.

Groetjes amanda

ik heb het via de verloskundige aangemeld, die vroeg of ik mee wilde doen... ik zei nog wel weet nog niet maar ze mag bellen! kan ik gelijk alles vragen hoe en wat! Heb bij de vorige zwangerschap niet gedaan maar wil nu toch wel doen... maar moet ff kijken hoe ik het geheim kan houden! dat wil ik wel, want hier in het dorp weten ze gauw alles.... dat wil ik natuurlijk niet! haha

jammer dat die dvd's eruit zijn! die wilde ik zo graag hebben! grrrrr

O ja helemaal niet aan die gratis dozen gedacht hahaha!

Terug
Bovenaan