moeders voor moeders

ik doe ook weer mee voor de derde keer. wel jammer van het leuke bordje en de bestek. Ik heb gekozen voor de ketting! Ben alleen bang dat als ik hem draag iedereen weet dat je zwanger bent! Ik wacht nog even met het vertellen aan iedereen.

Mamaeilish. Ik heb gekozen voor de armband en inderdaad hij ligt nog even te wachten :)
en straks een tas erbij lees ik kijk altijd leuk

inderdaad had ik het liefste nogsteeds het bordje en bestek gehad maar helaas.

ik heb ook de armband!! en ik krijg ook de tas!!

het is super jammer dat ze de oude cadeautjes eruit hebben gegooid.

het vrouwtje bij mij uit de buurt moest er ook aan wennen en had nog wat oude cadeautjes in der auto liggen.

dus ik heb ook nog een fotolijstje voor mijn echo straks! wat een schatje is die vrouw toch :)

Ik doe sinds vorige week mee. Ik heb een armbandje gekozen. Ik vind hem echt mooi.
De Etos-doos heb ik al aangevraagd (dat kan via deze site, lekker makkelijk). Nu prenatal nog. Ik dacht dat kruidvat geen dozen meer weggaf?

klopt dat kruidvat het niet meer doet... er komt er iets anders voor in de plaats... miaar dat is nog niet bekend!

Inmiddels is mvm hier geweest... de kratten staan op de gang! best groot die dingen haha! maar goed.. is voor goede doel!
Ik had eerst keuze uit die armband en ketting, vertelde ik dat ik jammer vond dat tie dvd er niet meer was........ Had ze er toevallig nog 1 in haar tas zitten hahaha wat een geluk heb ik! daar ben ik blijer mee dan met een ketting of armband!

Ben wel benieuwd of ik het 10 weken vol kan houden!

Terug
Bovenaan