moeders voor moeders

Heb net bezoek gehad van een dame van moeders voor moeders. Ze was heel enthousiast en positief en deed meteen nog even een zwangerschapstestje. Super om nog maar weer eens te zien dat ik zwanger ben (ik voel niet veel meer dan moeheid en heb iets gevoelige borsten, maar meer ook niet, dus extra bevestiging is altijd fijn!), zeker omdat ik over 2 weken pas de eerste afspraak bij de verloskundige heb.

Heb er helemaal zin in om te beginnen. Klinkt misschien gek, maar mijn zusje heeft net een eerste terugplaatsing gehad van een bevrucht eitje (ICSI), dus ik weet hoe belangrijk het is dat zwangere vrouwen hun urine opvangen.
Ik heb alleen de flessen nog niet, dus ik kan maandag pas beginnen...
Vind het trouwens wel super dat ik de flessen achter de poort mag zetten, dan staan ze niet zo in het zicht. Voorlopig houden we de zwangerschap nog even voor onszelf, dus het is niet de bedoeling dat de buurman zegt: zo buuf, ben je zwanger?

Ik kreeg ook meteen het presentje, mocht kiezen uit een ketting of armband. Die armband ga ik over een tijdje pas dragen (je weet maar nooit wie het logo herkent!). Verder kreeg ik nog een tijdschrift, dus ik kan straks lekker op de bank gaan liggen lezen... :)

www.moedersvoormoeders.nl

Daar kun je je direct aanmelden, dacht ik.
Bij mij is het via de verloskundige gegaan, ik kon bij mijn inschrijving aangeven of ik me wilde aanmelden. Daarna werd ik automatisch gebeld door die mevrouw.

Goed dat je het ook wilt doen!
Het is niet normaal hoeveel liter ze nodig hebben voor één pilletje. Dus hoe meer vrouwen meedoen, hoe meer kinderwensers een stapje dichterbij hun droom komen!

MVM is hier ook langsgeweest!!

hartstikke goed om mee te doen.... hoewel ik dat plassen in potje wel ontzettend beu raak maar goed, we gaan er weer tegen aan!!

Ik zou zeggen iedereen meedoen!

Wil ook zo graag mee doen, maar het mag helaas niet.

Bij de zwangerschap van mijn eerste kindje, had ik me opgegeven en tijdens het bezoekje van de mevrouw bleek bij het invullen van de vragenlijst dat ik niet mee kon doen omdat ik een half jaar daarvoor een hernia operatie had gehad.

Nu dacht ach ik probeer het weer misschien is de operatie lang genoeg geleden en mag ik nu wel meedoen.
Maar helaas mag nog steeds niet meedoen.

Vind het wel echt balen, want ben zelf snel zwanger en had gehoopt dat ik een er een steentje aan kon bijdragen dat ook andere vrouwen zwanger kunnen worden.

Goed om te lezen dat andere mensen gelukkig wel kunnen en het ook doen

liefs

Ik ga me ook opgeven, maar dan wel even afstemmen of ze dit jaar niet zo "lelijk" doen als je niet alle bussen vol krijgt.... dat vond ik toen echt een tegenvaller en dacht ook toen van ja nou he.... ik doe ook mijn best en dacht dat alle beetjes zouden helpen...

dus ga ze van de week fff bellen :)

Ik ga me ook opgeven, maar dan wel even afstemmen of ze dit jaar niet zo "lelijk" doen als je niet alle bussen vol krijgt.... dat vond ik toen echt een tegenvaller en dacht ook toen van ja nou he.... ik doe ook mijn best en dacht dat alle beetjes zouden helpen...

dus ga ze van de week fff bellen :)

Terug
Bovenaan