moeders voor moeders

Heb al telefoon gehad, ze komt a.s woensdag eerder heb ik zelf geen tijd.Werd al gevraagt of ik wat urine kon opvangen voor de test.

Hoe zit dat met die bussen die gebracht worden?weet iemand dit, en opgehaald? 1 x in de week of meerdere x keren per week?

ldoeggie

Hoi mamanice,

Bij mij worden ze 1x per week opgehaald, op maandag (zal wel per gemeente verschillen).
Ik krijg 8 flessen voor een hele week. Je kunt dan dus 1 fles per dag gebruiken, je hoeft niet pas te wisselen als ie vol is.
Ik mag ze in de achtertuin zetten (de bezorger gaat achterom), dan staan ze niet zo in het zicht. Mij is verteld dat ze worden opgehaald in een DHL-busje, dus niet een auto met groot MOEDERS VOOR MOEDERS op de zijkant ;-)

Ik hoor iedereen steeds over 8 flessen... Toen de mevrouw hier was kreeg ik van haar 2 kratten dus totaal 8 flessen. 4 dagen later zou de chauffeur al komen om de flessen te wisselen, en aangezien ik nog maar 4 dagen ermee bezig was en dat dus 4 flessen zijn was er 1 krat nog helemaal leeg. De chauffeur heeft de lege krat laten staan en er gewoon 2 kratten bij gezet. Afgelopen dinsdag weer gewoon de 3 kratten beneden gezet, waarvan er dus weer 1 krat helemaal leeg was natuurlijk, en wéér bleef de lege krat staan en kreeg ik er weer 2 bij. Dus ik zit nu steeds met 3 kratten terwijl ik er volgens mij maar 2 hoor te hebben. Bijzonder slim is de chauffeur dus geloof ik niet... Buiten het feit dat ik me eraan irriteer want ik kan de kratten nergens anders kwijt dan in mijn keuken, moet ik ze gaan stapelen ofzo haha! Denk dat ik zo maar eens die mevrouw die hier was erover ga mailen... Maar dat vergeet ik steeds.

Super dat je ook mee gaat doen!
Bij mij stonden net de eerste flessen in de achtertuin.
Ze waren toch wat groter en blauwer dan ik had gedacht, dus heb ze maar niet mee naar de voordeur genomen (was maar goed ook, want er kwam natuurlijk net een buurman de straat in rijden - zwaaien!). Heb ze maar via de achterdeur binnengehaald. En toen meteen maar een eerste plasje gedaan ;-) Gelukkig hoeven de flessen niet helemaal vol (ze zijn best groot!), je kunt gewoon per dag een nieuwe fles gebruiken.
En nu maar hopen dat ik het niet steeds vergeet...

De mevrouw van MvM is net weg. Ik moest een testje doen om te kijken of er genoeg hormoon in mijn urine zat en dat was zo. Ik kreeg 1 krat met 4 flessen. Ik denk dat vanaf maandag dus de hele buurt weet dat ik zwanger ben haha.
Verder kreeg ik van haar ook de ketting en een tijdschrift. En idd ik hoop ook dat ik niet vergeet om netjes in de kan te mikken haha

De mevrouw van MvM is net weg. Ik moest een testje doen om te kijken of er genoeg hormoon in mijn urine zat en dat was zo. Ik kreeg 1 krat met 4 flessen. Ik denk dat vanaf maandag dus de hele buurt weet dat ik zwanger ben haha.
Verder kreeg ik van haar ook de ketting en een tijdschrift. En idd ik hoop ook dat ik niet vergeet om netjes in de kan te mikken haha

Terug
Bovenaan