Moeders voor Moeders

Hoi allemaal,

Doen jullie ook mee met moeders voor moeders? Ik heb me vorige week al aangemeld en vanavond het intake gesprek. Ik ga het iig een paar weken proberen.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik doe mee aan moeders voor moeders! Dit is de 3de keer dat ik meedoe. Ik word alleen ontzettend misselijk van de geur van de flessen, maar even tanden op elkaarwant het is voor een goed doel.

Veel plezier met het intakegesprek, de zwangerschapstest die ze doen blijft erg mooi.

Liefs

hoi hoi,

Ik ben glansrijk door de test gekomen (controle van de urine op het hCg hormoon).

Moeders voor moeders is een organisatie die urine inzameld van zwangere vrouwen (6 tot 16wkn). in deze urine zit het hCg hormoon, deze gaan ze eruit halen (organon in oss) en hier worden medicijnen voor gemaakt die gebruikt worden bij ivf en nog meer van dat soort behandelingen. Ik vind het persoonlijk een erg goed doel, omdat je toch vaak hoort van stellen die onvruchtbaar zijn. op deze manier probeer ik ze dan toch een klein beetje te helpen.

http://www.moedersvoormoeders.nl/

Groetjes

Hoi crazychaz,

Ik zit er ook over te denken om me aan te melden bij moeders voor moeders.
Maar wist niet dat je dan ook een huisbezoek zou krijgen en een intake gesprek.
Hoe lang duurt zo´n bezoek?
En wat kan ik daar een beetje van verwachten?

Groetjes,
Juztice

Ik heb me vandaag ook opgegeven!
Vorig jaar febr. gestopt met de pil en vanaf juni wilde we er echt voor gaan. We zijn namelijk getrouwd in augustus en ik heb vanaf juni tot eind sept. alleen maar gevloeid. Wat bleek!? Geen eisprong. Dat werden dus vele dokters en gyn bezoekjes en de maanden okt/nov/dec heb ik aan de hormonen gezeten. Absoluut geen pretje maar was wel heel dankbaar dat het er was. Nu moest ik eigenlijk 2 maanden aankijken en Jahoor januari had ik een eigen eisprong, en 2 weken later ZWANGER! Bizar gelukkig waren we dat me lichaam weer op de rit was maar nu kan ons geluk niet meer op!

Ik gun het dus elke vrouw om een pracht wondertje te dragen net als wij! Zo pff dat wilde ik even kwijt!

Liefs xx

Hoi Juzitice,

Een huisbezoek is maar een halfuurtje, ze vertellen dan wat ze doen met je urine, en welke flessen je het moet doen, waar je ze moet laten enz.. de intake steld niet zo veel voor. (kon bij ons ook gewoon savonds na het werk).

Groetjes

Terug
Bovenaan