Moeders voor Moeders

Ik doe niet meer mee aan mvm. Ik vind t zo'n gehannes elke keer en ik ga bijna over mijn nek van de lucht die uit de flessen komt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik t wel gedaan maar nee nu niet meer.

xx

Ook ik ben mbv hormonen zwanger geworden (en iui) omdat ik zo goed weet hoeveel verdriet je hebt als het zwanger worden niet lukt ( 5 jr ziekenhuis en 4 mk voor mijn zoontje) wil ik zeker meedoen!

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan; na de mk en alle ellende voelde ik me zo onzeker en kostte me dat zoveel energie dat ik het gewoon niet zag zitten.

Bij de eerste 2 mk wel gedaan en het is zo rot om dan weer te moeten stoppen als het misgaat...

Nu wil ik het dus wel gaan doen, maar nu nog wat te vroeg, gisteren pas positief getest, dus pas 4 weken nu...

Heey..
Ik doe ook me met moeders voor moeders.
Gister heb ik intake gesprek gehad.
Vind het nog wel een beetje lastig dat opvangen in de grote maatbeker maja het is voor een goed doel!

xx

Ook ik doe mee aan MVM, in het begin hebik er wel moeite mee gehad om de urine op te vangen omdat ik zo erg ziek was.
Dan staat je hoofd er gewoon niet naar en ga je van je urinegeur al over je nek.
Maar nu sinds een paar week gaat het beter en doe ik toch weer mee!

Terug
Bovenaan