ik meldde mezelf aan en meteen dezelfde dag belde ze al voor een afspraak!
Ik ben vandaag begonnen, sinds vier jaar geleden is er wel wat veranderd.
4 jaar geleden:
cadeautjes uitkiezen voor het toekomstige kind
8 flessen om te vullen
nu:
cadeautje voor jezelf (ketting of armband)
cadeautje als je volledige periode geeft (tas)
4 flessen om te vullen.
Ik heb nu na 1 dag al 1,5 fles vol, dus ik denk dat ik maar een setje extra flessen ga bestellen!
Er zijn steeds meer wannabe-mama`s die niet zwanger kunnen worden, en waar onze urine bij kan helpen, ik kom in mijn omgevind dit gewoon te veel tegen. De instructrice vertelde ook dat als ik iemand kende ik dit dan aub zou willen melden, want er is steeds meer vraag naar onze urine, en ze krijgen steeds minder aanmeldingen binnen van vrouwen die mee willen doen, idd mede door het verhaal dat ze iets anders doen met dat hormoon (waar ik overigens nog nooit van gehoord had).
Mvm bestaat dit jaar 80 jaar, en ik denk dat dat genoeg zegt!
Over 20 jaar kunnen wij zeggen dat wij het 80jarig bestaan mede mogelijk hebben gemaakt!!!
En nu ga ik die 2e fles ook ff vol maken
xxx
Ik ben vandaag begonnen, sinds vier jaar geleden is er wel wat veranderd.
4 jaar geleden:
cadeautjes uitkiezen voor het toekomstige kind
8 flessen om te vullen
nu:
cadeautje voor jezelf (ketting of armband)
cadeautje als je volledige periode geeft (tas)
4 flessen om te vullen.
Ik heb nu na 1 dag al 1,5 fles vol, dus ik denk dat ik maar een setje extra flessen ga bestellen!
Er zijn steeds meer wannabe-mama`s die niet zwanger kunnen worden, en waar onze urine bij kan helpen, ik kom in mijn omgevind dit gewoon te veel tegen. De instructrice vertelde ook dat als ik iemand kende ik dit dan aub zou willen melden, want er is steeds meer vraag naar onze urine, en ze krijgen steeds minder aanmeldingen binnen van vrouwen die mee willen doen, idd mede door het verhaal dat ze iets anders doen met dat hormoon (waar ik overigens nog nooit van gehoord had).
Mvm bestaat dit jaar 80 jaar, en ik denk dat dat genoeg zegt!
Over 20 jaar kunnen wij zeggen dat wij het 80jarig bestaan mede mogelijk hebben gemaakt!!!
En nu ga ik die 2e fles ook ff vol maken
xxx