Moeders voor moeders

Hou Janneke,

ik begrijp idd dat het dan nog moeilijk is om er mee te starten.
Volgens mij kan je ook pas vanaf je zesde week meedoen.

Ik ben vandaag precies 9weken, en doe nu vanaf afgelopen maandag mee!!
T is maar een kleine bijdrage voor vrouwen die zoveel moeite hebben om zwanger te raken

tot mijn grote verbazing kreeg ik gelijk al een mooi cadeau!!

Weet je al wanneer je je sleutel van je huis krijgt?
Succes komende tijd!
Liefs Jessica

@llinde

Ze screenen tegenwoordig de zwangere dames en ik mag niet meedoen omdt ik voor 1-1-95 een bloedtransfusie gehad. Bij de oudste mocht ik nog wel meedoen, daarna niet meer.

Zodoende

hey Jessica,

het scheelt dat ik indd nog ff de tijd heb om me te bedenken wat ik doe, aangezien ik nog niet zolang zwanger ben.. dus nog weken genoeg voor een goed doel zeg ik dan maar.

15 juni krijgen we de sleutel, dus dat is al snel.. gelukkig.. kunnen we meteen de babykamer mee opknappen,hihi

waarschijnlijk vertellen we het ook die dag onze ouders, dubbel feest!!

groetjes Janneke

Hi Jessica,

Ik ben nu 6 weken zwanger van de eerste en heb woensdag m'n intake gesprek gehad. Toch het minste wat ik kan doen. En alle extraatjes e.d. die je krijgt zijn ook erg leuk :)

Wij wonen in een appartenmenten complex en ik had die blauwe kratten al een paar keer zien staan, maar geen idee wat het was. Weet nu wel beter, hoop dat we het nog even geheim kunnen houden voor de buren. Succes.

vrijdag de intake gehad en vanaf volgende week worden de flessen gebracht.
ik weet nog van mijn dochter dat ik toen een aantal leuke cadeaus heb gekregen, maar heb er deze keer eigenlijk niets over gehoord. wel een armbandje gekregen, waar mijn dochter heel blij mee was.
doe het inprincipe niet voor de cadeaus, maar was vorige keer wel een leuke bijkomstigheid.

Ik hoor idd ook over dat vrouwen die het eerder hebben gedaan veel cadeaus hebben gekregen.
Niet dat het mij daarom gaat, maar ben wel benieuwd wat ze hebben gekregen.
Ik heb nu een ketting gekregen..

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan