moeders voor moeders

dop losdraaien, adem inhouden, gieten, dop erop neerzetten en buiten t toilet snel uitademen...daarna dop er weer op en kan omspoelen..haha das mijn tactiek en als ik t echt niet trek, neemt mijn man dit heerlijke klusje over...haha

Haha, ik heb me vorige week ook aangemeld, morgenochtend komt er een mevrouw langs, beetje urine moet ik s ochtends opvangen, en dan krijg ik ook alles uitgelegd.

Ben benieuwd!

Hoi hoi,

Ik doe sinds afgelopen weekend ook weer mee (2e kindje op komst, dus 2e keer nu).
Het is inderdaad soms wel een gedoe met die flessen, maar ik vind het een goed doel!

Groetjes Syreetha

Nou die mevrouw van moeders voor moeders is vanmiddag dus geweest, ze had een hele koffer vol cadeau's bij zich.
Hardstikke leuk joh, kreeg ook een mooi boek omdat ik me zo vroeg aangemeld heb.
Vanaf a.s. maandag tot eind januari komen ze wekelijks mn plasjes ophalen...
Voor mij een kleine moeite en voor hopelijk een andere vrouw een groot geluk!

Wat ideaal dat ze het bij jou op komen halen! Ik moet het elke week weg brengen, ach ja, dat heb je waarschijnlijk als je in het noorden woont en niet in een stad....

toen ik wist dat mijn test positieve was heb ik me gelijk aangemeld ik vind het zo een goed doel en wil graag andere vrouwen voor welke het wat moeilijk er is om zwanger te raken zo helpen

Terug
Bovenaan