Moeders voor moeders

Nee, ik vind het initiatief heel goed, maar ik heb te weinig discipline om het vol te houden. Daarnaast hoorde ik dat die potten/bussen stinken en ik kan weinig geurtjes verdragen dus niet echt ideaal.
Wel veel respect voor degene die het wel doen!
 
Ik wil wel graag. Ik heb vorige week een mail gestuurd naar de contactpersoon van mijn regio. Met de vraag wanneer ik mii kan aanmelden, maar nog geen reactie. Daar baal ik wel van. Ik heb gezegd dat ik toen vijf weken was en wanneer ik bij de gyn een eerste afspraak heb. Nu al acht dagen later.best gek voor zon organisatie die juist ons als vrijwilligers nodig hebben. Je hebt zoveel urine nodig voor de medicatie die ze maken. Ik had een actievere houding verwacht.eind van de week dan het algemene telefoonnummer maar bellen.
Liefs,
 
Ik wou mij aanmelden via de website, en toen bleek dat dat niet ging omdat mijn emailadres al bekend was. (Klopt, want ik heb al eerder meegedaan).
Nu kon ik mij het best telefonisch aanmelden.

Cu2heleen, Ik geloof dat het kan tot de 11de week.
Dan zouden ze toch haast moeten maken, want anders hoeft het niet meer

Maris85, die flessen stinken inderdaad wel een beetje! Haha niet fijn als je al misselijk bent.
 
@Dora84, hoe kan jij vanaf week 6 al geven dan? Bij mij nemen ze dus geen contact op. Ik ga morgen echt bellen. Ook al staat de afspraak met de gyn pas over 1,5 week. Pfff wat duurt dat lang zeg!

Maar goed, 5 weken geven is best weinig lijkt mij.... van week 11 tot 16.
Zeker omdat ik er zelf ook mee ben geholpen. Wil ik zeker dit terug doen. :)

liefs,
 
Ik doe het deze keer niet. Bij de zwangerschap van onze tweede dochter heb ik het wel gedaan. Bij de 4e zwangerschap aangemeld etc., maar weer afgebeld ivm miskraam. 5e zwangerschap weer aangemeld en tot de 15e week urine opgevangen. Toen weer miskraam dus gestopt. Nu hebben we ook vakantie in de weken dat ik zou kunnen geven. Ik doe het even niet al voelt het wel als plichtverzuim.
Groetjes,
Anne
 
Terug
Bovenaan