Moeders voor moeders

Nou Neeltje Anne geen plichtsverzuim voor jou. Denk maar eens even aam jezelf en niet aan in potten plassen voor andere as moeders. Je hebt je deel aangeleverd nu zijn anderen aan de beurt.

heleen, geen idee meer. is 2,5 jaar geleden. Ik had gebeld, een afspraak gemaakt. Er is iemand langsgekomen o. Te kijken of ik genoeg hcg had. Daarna gelijk begonnen. Misschien moet je nog eens bellen. De persoon die je te woord heeft gestaan kan ook een foutje maken door je gegevens kwijt te raken.

Ik ben deze week ook gestart. Vorige keer ook vanaf de 6de week en nu weer. Je hoeft het geen 10 weken te doen, maar minimaal 5. Je helpt er anderen mee, maar je moet het wel doen als het goed voelt. Anders ben je het na twee dagen al zat.

Hallo,

Ik hebweer gebeld en de contactpersoon was op vakantie. Alleen omdat het een priv'emailadres is heeft zij zelf de keuze om er wel of geen automatisch antwoord bij te zetten. Dit heeft zij niet gedaan. Dus vandaar ook geen reactie.
Ze gaat nu morgen bellen....

Ik ben benieuwd wat ik dan nog kan doen.... gezien mijn situatie nu, zie ander topic...
liefs,

Dat is snel! Ik heb volgende week dinsdag eerst een kennismaking en uitleg. Ook een zwangerschapstest wordt er dan afgenomen. Zij neemt direct de flessen mee. Ik moet ze inleveren want er is geen ophaal service. Maar dat is geen probleem. Kunnen de buren ook niets zien. Haha

ik heb ze vrijdag gebeld en ze zegt aan de telefoon nou je bent wel ingeschreven dus zal je snel gebeld worden, dus hopelijk belt ze eendeze dagen!!!
dus nog afwachten.

Terug
Bovenaan