Moeders voor moeders

Ik weet niet of ik er echt zin in heb. Klinkt lui he? ;).. Zoveel werk is t nou ook weer niet. Tis alleen best vervelend dat t bij mij op mn balkon meot staan om op te halen. Iedereen ziet t m staan omdat we geen bankje oid hebben staan. Vind het anderzijds wel iets moois om wat te kunnen betekenen voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden. En misschien twijfel ik ook nog wel omdat ik nog steeds niet weet of ik zwanger ben. Laatste test heb ik afgelopen maandag gedaan. Die was negatief, morgen doe ik m weer. Ben dan inmiddels 9 dgn overtijd...

Ik wil best mee doen, maar zit nu midden in een verbouwing en daarna verhuizing en mijn moeder is de hele tijd om me heen. Zij weet nog niet dat ik zwanger ben dus ik heb daarom besloten om niet mee te doen.

Ik heb me wel opgegeven via verloskundige.
Ik wil wel eerst even goed weten wat het inhoud.
Ik wil namelijk niet dat de hele buurt weet dat ik zwanger ben :p.
Maar aan de andere kant zijn er in m'n omgeving meerdere mensen die niet natuurlijk zwanger kunnen worden, en dan vind ik het een fijn idee dat ik ze op deze manier kan helpen.

Absoluut!! Zodra ik bevestiging heb dat de zwangerschap deze keer goed is. Ik heb een aantal lieve vriendinnen bij wie het niet op de natuurlijke weg is gegaan. Zelf heb ik ook eventjes moeten wachten op weer een zwangerschap en dan voelt iedere maand als een maand teveel. Er is veel vraag! Dit is wel het minste dat ik kan doen.

Zo voelt het voor mij althans ;-)

Nou ik heb vrijdag even een gesprekje erover gehad. En nu alle benodigdheden in huis.
Tis best te doen hoor.

Je krijgt nog ff een zwangerschapstest. En die stopte ze in een leuk doosje om te bewaren :).
En je krijgt een mooie doek voor de baby.

Ze vertelde ook dat er een tekort is aan vrouwen die me willen doen.
Al die je maar een paar weken mee. Zijn ze al heel blij mee.

Ja heerlijk zacht. Hele mooie.
Alleen ben ik bang dat we hem in juni niet echt nodig hebben voor onze baby's.

Kben wel benieuwd hoe dat dan gaat. Mn dochter is van december. Die moesten we dik inpakken met kruiken en dekens.

Terug
Bovenaan