Moeders voor Moeders

Ja dat dacht ik zelf ook. Ik had al op de site gekeken, het kan al wel, maar ik vind het zelf ook fijner om te wachten tot na de echo.
 
Ik doe al mee vanaf 5 en een halve week. Waarom wachten jullie uit zelfbescherming.. je weet toch dat je zwanger bent en je moet van moeders voor moeders ook een zwangerschapstest doen.... dus dan wordt het nog een keer bevestigd
 
Misschien heb je gelijk Bosbesje. Maar ik zag ook op de site dat je al wel kunt aanmelden, maar pas mee kunt doen vanaf 6 weken. Met 6 weken heb ik ook de echo. Dus dan komt dat toch nog steeds zo uit.
Zelfbescherming is niet echt het goede woord misschien, maar ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk en ik ben nog steeds bang dat het misgaat, en dan moet je alles weer afzeggen. Dat kan natuurlijk na de echo ook nog gebeuren, maar toch... een beetje zekerheid is wel fijn.
De vorige keer ging het bij mij fout in de 5e week, dus dat is een week waar ik nog tegenop zie.
 
Ja dat is wel fijn. Of misschien ook niet? Ik heb begrepen dat ze soms nog niet veel kunnen zien op de echo met 6 weken. Nou ja, dan mag ik misschien daarna nog een keer terug komen.
Maar opgeven bij moeders voor moeders doe ik hoor!!!
 
Terug
Bovenaan