Moeders voor rijke BN-ers?

En ja hoor, er gaat weer een BN-er aan de haal met onze HCGhormonen. In de Flair van deze week: Rene Froger: Ik ben al 9 kilo afgevallen door een snelle HCG kuur. Hij noemt het een middel dat snel vet verbrandt. Geen woord over vrouwen die het nodig hebben om zwanger te raken!!

Moeders voor Moeders, fijn dat jullie zeggen dat het maar om een klein percentage gaat, maar ik geloof het niet meer, ik ken nou al zoveel mensen die het voor veel geld kopen dat ik er een boos van wordt!!
 
Hoi boosje,

ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van gehoord had, maar dat is wel belachelijk ja.
ik begrijp uit je verhaal dat je zelf graag zwanger wilt worden en ik wil je graag succes en sterkte wensen!

groetjes leentje
 
Ik vind het juist wel fijn voor rene en andere BN-ers dat ze af kunnen vallen met dat middel. Het is heus niet leuk hoor om te dik te zijn. Wat mij betreft maken ze HCG goedkoper en kunnen ook gewone vrouwen het kopen. Misschien is het juist goed en geven meer mensen hun hormonen aan MvM zodat er ook meer gebruikt kan worden voor onvruchtbare vrouwen.
 
Ik begrijp op zich je frustratie wel, maar ik snap niet goed waarom je boos bent. Mensen met overgewicht zijn gebaad bij een afvalproduct van zwangere vrouwen. Het overgrote deel van het hormoon wordt gebruikt voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden. En al zou 10% bij mensen terecht komen die ermee afvallen. Prima toch. Ik heb het niet meer nodig. Ik plas het toch uit. Liever dat er iemand bij gebaad is dan dat ik een zeer bruikbare stof zomaar het riool instoort en dat niemand geholpen kan worden.
Maar als je hieraan niet wilt meewerken, dan moet je gewoon niet meedoen. Je bent toch niets verplicht. Ik blijf gewoon meewerken.
 
Ik vind het ook wel iets om boos over te worden hoor. Er wordt grof geld aan verdient terwijl jij het vuile werk doet. je doet het toch voor andere vrouwen en toch niet voor Rene Froger met zn dikke reet?

MvM heeft in de beginperiode niet goed vastgelegd dat de hormonen voor een bepaald doel waren (het kwam ze namelijk goed uit en ze verdienden nog wat eraan), met als gevolg dat nu iedereen er mee aan de haal gaat.
 
ik vind MvM een oneerlijke organisatie die geen goede info verstrekt. Het is echt te gek voor woorden dat jij voor onvruchtbare vrouwen in een potje plast en dat rijke dikke mensen het kunnen kopen. Echt heel stom.
 
Tuurlijk ook ik snap maar al te goed dat je je er erg boos over kunt maken. Onze eerste is via ICSI verwekt en heb zelf dus hormonen moeten spuiten. Nu ben ik 6 weken zwanger( spontaan) van de 2e en doe mee met mvm. Maar ik heb ook een overgewicht en als dit hiervoor zou werken..... ( niet dat ik het zou doen want ik ben op eigen kracht 15kg afgevallen.
Het is allemaal heel erg dubbel en ik denk dat je voor je zelf moet nagaan of je wel of niet met mvm mee wil doen.

 
Wie garandeert me nu nog dat het overgrote deel naar onvruchtbare vrouwen gaat. Ik heb al zoveel verhalen gelezen over het succesvolle HCG dieet, in damesbladen komt het ook steeds maar terug.

Ik denk dat mvm nog in de vorige eeuw leeft? "o, eris veel vraag naar HCG? nou dan moeten we er maar iets aan gaan doen." is een late reactie en wellicht te laat. Het is al Booming business met die hormonen!
 
Terug
Bovenaan