Moeders voor rijke BN-ers?

Hallo,

Ik snap deels je frustratie wel hoor, maar niet alleen rijke dikke mensen willen afvallen of hebben er problemen mee, dik zijn kan heel ingrijpend zijn voor het dagelijks leven.
Er zijn ook mensen die van een uitkering moeten leven en dik zijn, ze hebben dan niet de financieële mogelijkheden om dit hormoon te kunnen betalen, dat is ook erg vind ik.
Het is toch een mooie gedachten dat met dit hormoon zoveel mogelijk mensen geholpen kunnen worden, als aantoonbaar is dat ze eerst al het anderen gedaan hebben om af te vallen.

Ik heb zelf geen overgewicht (niet noemenswaardig), en ben bezig voor mijn 3e kindje.
En als je graag een kindje wil en het lukt (nog) niet om welke reden dan ook is dat heel erg, ik begrijp je boosheid wel hoor, maar probeer te relativeren, die boosheid maakt je gefrustreerd en dat is niet goed voor je.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn en een wolk van een baby krijgt.

Liefs E.Kr.
 
De meeste (dus niet iedereen) dikke mensen hebben het aan zichzelf te danken dat ze dik zijn. Dan moeten ze er ook maar zelf voor zorgen dat ze weer afvallen als ze dat zo nodig willen. Het is toch idioot dat jij met je goede bedoelingen elke keer in een potje piest en dan later te horen krijgt dat RF het heeft gebruikt om af te vallen? Laat 'm lekker met z'n dikke reet gaan sporten ofzo en laat dat overvloedige eten en zuipen staan!

Dat HCG kan helpen met afvallen is mooi, maar daar is het niet voor bedoeld!
 
Rene froger had toch zoveel geld voor een nieuwe fitnesszaal? Laat hem daar lekker in sporten, maar wij moeten er voor plassen! ik heb zelf meegedaan maar dat was omdat ik dacht dat het voor vrouwen was die niet of moeilijk zwanger konden raken.
ik doe niet meer mee!
 
Terug
Bovenaan