moedervlekken

Hee hallo. Wie weet wanneer moedervlekken verschijnen? Ik las eens ergens dat ze bij de geboorte ze (haast) niet kunnen hebben,   maar later verschijnen.
Maar wanneer? Tygo heeft nog niks hoor, maar ik was gewoon benieuwd.
HappyM.

hoi hoi happy m

mijn zoontje is er mee geboren ik zelf toen ik geboren ben heb er ook een maar die is inmiddels weg gehaald maar bij mijn zoon wordt hij in de gaten gehouden dus het kan wel

groetjes jessica

Haai!

Thomas heeft een heel klein ( licht ) moedervlekje onder zijn voet. Ik vind het eigenlijk wel schattig, maar ik weet er verder ook niks vanaf nee. ben wel benieuwd.

-X- Marieke

Ja da's een goeie vraag, deze heb ik op internet opgezocht toen ik zwanger was, op het september forum hadden we het er toen over.

Ik weet het niet meer  exact, maar dacht dat het was tussen het eerste en 4de levensjaar verschijnen ze en na het 40ste levensjaar kunnen ze weer verdwijnen.

Maar hang me er niet aan op hoor. Ik zal zo even op google kijken

Pauline

hoihoi,

Het kan idd. Mijn jongste zoontje is er ook mee geboren. Op zijn rug net boven zijn bil, en net naast zijn wervelkolom zit een hele grote vlek. Ook heel donker. De verloskundge zag het direct na de geboorte en wees ons erop. Zij vertelde ons ook dat dit geen gevaarlijke moedervlek is, maar had deze echt op de ruggegraat gezeten dan was het wel gevaarlijk. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waarom dat is, ik was toen er niet helemaal bij met mijn hoofd !!!!
We houden de vlek in de gaten en de huisarts is ook gelijk in de kraamweek op de hoogte gebracht. Ik maak af en toe een foto om in de gaten te hebben of de vlek netjes meegroeit of dat deze klein blijft of juist te groot wordt.

Groetjes, Misja, mama van Thijmen en Marten

Hey haai...

Yoëll heeft ook een moedervlekje....toen hij   3 maand was ongeveer werd deze zichtbaar....eerst was ik nog bang dat het een puntbloedinkje was want hij was zow klein...maar tis nu echt een klein bruinvlekje....hihi wel scheetig hoor zown klein moedervlekkie...

kennissen van ons hebben een zoontje van 3,5 jaar en die heeft nog steeds geen moedervlekken, hij is heel heel blank en heeft bijna wit haar...nog net geen rooie ogen anders werd ie Albino genoemd haha

Terug
Bovenaan