Moeee!

hallo allemaal,

ik ben vandaag ongeveer 6,5 week zwanger, erg leuk!
Alleen ben ik echt heel erg moe.
Zit als een zombie op de bank en alles is te veel.
Misselijk ben ik niet, alleen mijn oogjes vallen dicht.

Ik weet dat dit kan voortkomen hoor, maar ben even benieuwd wie er allemaal last van hebben en vooral wat kan je ertegen doen?
veel slapen zeker;),
Werk en studeer fulltime, en merk dat ik ook daar weinig energie voor kan opbrengen,
eigenlijk vind ik 12 maanden zwangerschapsverlof beter;)!

Doeidoei! Loekloek


 
Hoi,

is heel herkenbaar!!! Bij de eerste 2 zwangerschappen was ik moe, maar bij deze zwangerschap was het nog veel extremer, zelfs zo erg dat ik tijdelijk maar halve dagen gewerkt heb. Ik was zo moe dat ik echt mijn ogen niet open kon houden. Ik heb tussen de 6 en 10 weken veel geslapen. Nu met ruim 28 weken komt die vermoeidheid terug en als ik even de kans krijg dan ga ik tussen de middag even plat.

Groetjes Danielle
 
Ja dat hoort er nu eenmaal bij.Ik ben nu 11wk zwanger en heb het zo ongeveer vanaf de 5de week.Ook ik werk fulltime maar ga nu gewoon lekker vroeg mijn bedje in en doe als het kan ook een middagdutje
 
Hoort er bij ja!
Ik ben nu 10 weken zwanger en ligt iedere dag om 9 uur op bed, dan heb ik vaak al op de bank liggen slapen....
Maar ja, ik hoop dat het straks iets beter wordt.
 
Hoi Loekloek,
Gewoon toegeven aan je moeheid en als je even wilt slapen,dan moet je dat doen.
Bij mijn 1e zwangerschap 4 jaar terug was ik ook super moe.en wilde het liefste de hele dag slapen.
Ik ben nu inmiddels 29.5 weken zwanger en ik heb dit keer er helemaal geen last van gehad.
Als de hormonen zich hersteld zijn,zal je weer wat energieker gaan voelen.Maar dat gaat nog even duren
 
hahhaha ik ben ook klokkie rond moe word er gewoon moe van hahah het hoort er helaas nu eenmaal bij maar als het goed is gaat het wel over of word tenminste minder succes
 
eerste nergens last van..en nu de 2de..doodmoe. Slaap ook overdacht met de kleine mee maar helpt niet veel. Nu 15 weken en heb af en toe een goede dag dat ik wakker kan blijven.
Is moeilijk om de moeheid in te passen op je werk, huishouden, enz.... eigenlijk zouden we nu al een paar weken zwangerschaps verlof moeten hebben.

Volgens mij kan je er weinig aan doen, behalve hopen dat het snel over gaat.

succes
 
Terug
Bovenaan