moeilijk inslaap komen 's avonds

hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties.. gister ong behoorlijk een tijd bezig geweest met Vince. Met pijn en moeite heb ik hem laten huilen. Na een kwartiertje is papa naar boven gegaan om hem te troosten. Vince was 10 minuten stil en daarna begon het weer. Ik heb hem toen bij me genomen en een flesje met wat diksap laten drinken. Hierna werd hij rustig, ik heb hem weer in zijn bedje gelegd en gelukkig viel hij goed inslaap.. Daarna niet meer gehoord..

Vandaag gaat het een stuk beter. Denk ook dat hij erg moe was van alle indrukken van zijn eerste hele dag op de creche! Vince ligt sinds 7 uur te slapen!!! Echt heerlijk even de avond voor mezelf.. papa heeft avonddienst.

Hopelijk blijft het zo gaan...

je merkt idd dat het slaapritme maar ook het wakker zijn aan het veranderen is. Vince krijgt nog wel 5 flessen ik ben bang als we de laatste fles er nu afhalen dat het nog niet gaat werken. Bij het CB advieseerden ze ons ook om dit niet te doen nog. Vince heeft best veel voeding nodig maar volgens zijn lijn krijgt hij niet te veel. De voorspelling is ook dat het een grote man word net als zijn vader..

Nogmaals bedankt en een fijne rustige avond allemaal!

Dikke kus

heeej wat vervelend ,,, hier geen ervaring marina is altijd heel moe savonds ,,, leg je hem overdag veel in zijn bedje ?? mischien meer beneden houden komen ze niet heel goed op rust savonds dus heel moe ,,, na de laatste fles/borst lekker in bad en dan wachten tot hij gaat jammeren dan in bed leggen ,,, zo die ik het met marina en gaat echt super goed ,,, krijg wel vaak mensen over me heen dat marina nooit in der bed ligt alleen van 8 tot 8 in bed !!

en leg haar alleen smiddags op bed als het druk is geweest voor haar,,,

om een baby te laten huilen dat doe ik ook niet ,,, wel het in slaap huilen doet ons marina meestal als ze moe is en het heel gezellig vind

sucses er mee

xxx

Terug
Bovenaan