moeilijk joh... tellen... ;-)

Hallo,

Ik had ook wat knulligs zeg!        
Ik dacht, je begint met de telling als je je eisprong heb gehad...Dus je bent overtijd, doet een test, kijkt even terug wanneer je eisprong was.... en dan weet je dat je zoveel weken zwanger bent...

Maar niet dus... gister was ik bij de dokter, omdat mijn stoelgang gewoon niet op gang wilde komen. Heb nu laxeermiddel gekregen, wat je kan gebruiken bij je zwangerschap.
Maar daar hoorde ik dus, dat de telling al in gaat op de eerste dag van je laatste menstruatie... ik voelde me zo dom / onnozel... ja ik kan dat ook niet weten... toch?
Mijn huisarts, zei me dat dit vaker voor komt...het is nml. ook wel een beetje onlogisch dat ze dan al beginnen,...terwijl je eigenlijk nog niet zwanger bent, want dan duurt het nog +/- 14 dgn voor je eisprong.

Maar nu blijkt dus dat ik niet 5 wkn maar 7 wkn en 3 dagen ben!!!!
Aan de ene kant wel fijn, zo even 2 wkn ingelopen... :) Maar voelde me wel ff dommig.

Nens

Ach Nens, niks dommigs aan. Hoe moet je nu meteen weten hoe het zit. En officieel heb je nog gelijk ook. Die eerste twee weken ben je nog niet zwanger. Maar ze tellen het gewoon zo voor de handigheid volgens mij.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan