moeilijk naar de wc...

hallo allemaal!

Ik had een vraagje.
En ook niet direct de meest charmante vraag...

Ik zit pas in mijn 6e week, maar ik kan haast niet poepen..

Is dit normaal?? en zoja wat kan ik er tegen doen??

Ik heb nog nooit zo gezond gegeten als dat ik nu doe (veel vezels, veel fruit) en ik dans bijna iedere dag.

Alvast bedankt! en sorry voor deze genante vraag!
 
Hallo,

Daar had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook last van en ik heb op aanraden pruimenjus gedronken en dat hielp wel.
Misschien kun je het eens proberen.

Succes.
 
hey hoi,

helemaal niet genant hoor.
helaas kan obstipatie deel uit maken van je zwangerschap.
niet om je vrolijk te stemmen, maar ik heb er 4 maanden last van gehad.
van alles geprobeert, en wat uiteindelijk bij mij werkte is 2 eetlepels lijnzaadkorrels (bij ons in de supermarkt verkrijgbaar) door de yoghurt. werkte onwijs goed.

pruimen (moes, sap, jam), kan helpen, lauw water op de nuchtere maag, kiwi, roosvicee laxo, in overleg met je vk in het uiterste geval lactulose.

O Ja, gefeliciteeeeerd met je zwangerschap!!!!

liefs smooty
 
o meid, heb dit bij al mijn zwangerschappen, is bij mij het eerste teken van zwangerschap haha en dat gaat pas over na de bevalling. Ik gebruik in het begin vd zwangerschap wapiti, alleen ik raad het niet aan vanaf de 20ste week, maar ik reageer altijd overgevoelig op die dingen en dan kan het ook weleens gaan rommelen in je baarmoeder (iedergeval dat was mijn ervaring) sommige hebben helemaal geen last.

Maar lijnzaad hoor ik ook altijd positieve reacties op en dat wil ik ook eens gaan proberen.

Succes
 
Super bedankt!! allemaal.

alleen ik raak heel erg verward van sommige dingen!

ik was lijnzaad even aan het googlen waar je het kon kopen stond er in een keer op een forum dat:

een vrouw lijnzaad geadviseerd kreeg van de vk, waarop iemand anders reageerde van
GEEN LIJNZAAD BLADIEBLA want volgens het ziekenhuis zou dat weeen opwekken.

het internet is erg handig maar ook erg verwarrend!
 
nou meid die lijnzaad wekt bij mij vanalles op, maar ik kan je verzekeren, geen weeen.
hoewel het wel onder de cathegorie zware bevallingen valt, hahahaha. ooooo bah, das toch geen fatsoenlijk antwoord op je vraag. sorry.
 
Terug
Bovenaan