moeilijk naar de wc...

ook bij mij een poepprobleem.
Tijdens bevalling werd t nog mooier, bevallen van en dochter en een bos druiven uit de achteruitgang. sorry wil het vooral niet enger maken dan t is. maar mijn advies is vooral veel drinken, en vooral..... erg rustig blijven zitten op de pot. druk zetten is echt uit den boze, dan heb je er straks echt een bosje rozen hangen, en deze ruiken niet naar roosjes hihi
toen ik op gegeven moment aan losferron ging (ijzer) werd de substantie wel beter moet ik zeggen, maar zal wel levenslang lastige poepklant blijven.
succes

btw, curanol zalf en tabletten werden mij geadviseers toen de rozen in bloei kwamen, kun je bestellen via internet, was op aanraden van verloskundige toen ik echt last kreeg van aambeien, het helpt echt goed en is op kruidenbasis ofzoiets, in ieder geval geschikt voor zwangeren.
 
oh jee ik heb dit ook zo vreselijk gehad dat ik met tranen in mn ogen uit mn werk naar huis ben gegaan om rustig te zitten, en heb t in paniek eruit gehaald, klinkt vreselijk smerig, maar in zulke momenten ben ik wel tot alles in staat!

Sinds dien drink ik roosvicee laxo (bij DA te krijgen) en drink nu iedere ochtend een yakult, dacht eerst dat dat niet mocht maar het blijkt niet schadelijk te zijn.
Iedere avond 2 kiwi's eten blijkt ook laxerend te zijn.

succes!!!
 
nou na een week en veel laxeermiddel is er eindelijk wat uitgekomen..................pufff dat lucht op. Maar ben nog steeds niet leeg. gelukkig hoef ik geen moeite te doen dus bang voor "die bos met rozen,hahahahah" ben ik niet.

eigenlijk toch raar. je bent zwanger en opeens kan je niet meer naar de wc gaan.

nou iedereen veel succes op de pot

 
Terug
Bovenaan