moeilijk poepen..

Hier is het poepen nog steeds niet regelmatig. En ook nog wel vrij stevig als het komt. Het enige voordeel is dat hij nu zelfstandig poept. Ik geef 200 cc melk ( ik maak ong 700 cc water met 20 schepjes klaar daar schenk ik dan telkens 200 cc over in de fles) Ik gebruik ook nog JBPM maar dan alleen in de laatste en in de eerste fles. De andere flessen gaan redelijk, soms komt er een mondje terug maar gelukkig is dat niet standaard of geruime tijd na de fles.

Wie heeft er nog meer ervaring met Kindicol? Misschien dat ook maar eens proberen....

Tim kon ook niet goed poepen en heeft ook last van de reflux. Ik ben overgestapt op de omneo en nog steeds met jbpm en na 1,5 week merkte ik verschil. HEt heeft even tijd nodig voordat het werkt maar hij heeft nu nergens meer last van.

JBPM werkt juist verstoppend. Hoor het alleen maar eigenlijk. Er zitten eel vezels in waardoor de ontlasting hard word, Als je een hongerige baby hebt is hij sneller verzadigd door die vezels, maar werkt absoluut niet laxerend! Vaak krijgen deze babytjes lactulose.

Nou hier lactulose en 3 theelepels olie en nog niet poepen. Met de olie ben ik maandag begonnen na overleg met de HA, maar dat mag tot op heden nog niet baten. Ik moest als het niet ging terug bellen, dus denk dat ik vrijdag maar eens ga bellen.

Terug
Bovenaan