moeilijk zwanger te worden na curretage?

Ik zit in hetzelfde schuitje. Tot nu toe altijd direct zwanger, maar helaas vier miskramen (en tussendoor een gezonde zoon). Nu na laatste miskraam begin oktober een curettage gehad en alles is van slag. Een hele onregelmatige cyclus van wisselend 28 tot wel 35 dagen. En ondanks ovulatietesten wil het nu maar niet lukken. Vind dit ook erg moeilijk.

Gr. Alexandra

Hoi meiden,

Ikzelf heb een maand gelden een curettage gehad. Eerst even bijkomen op alle vlakken en dan proberen we weer zwanger te worden.

Misschien een tip voor jullie: Bij mijn dochter( nu 2 jaar) waren we al 11 maanden bezig zonder resultaat. Ik ben er met mijn homeophaat over gaan praten. Zij schreef een middel voor om de vruchtbaarheid te bevorderen. Daarna was ik meteen zwanger!

Toen we weer een wens hadden voor een kindje, ben ik weer bij haar geweest, en binnen 4 maanden was het raak. Het eindigde alleen in een miskraam...

Kortom, in de alternatieve hoek kunnen ze op dit vlak echt wat voor je betekenen.
Ik wilde het maar even delen, want misschien heeft iemand er hier iets aan?

Groetjes van Dieke

Hoi meiden,

Ikzelf heb een maand gelden een curettage gehad. Eerst even bijkomen op alle vlakken en dan proberen we weer zwanger te worden.

Misschien een tip voor jullie: Bij mijn dochter( nu 2 jaar) waren we al 11 maanden bezig zonder resultaat. Ik ben er met mijn homeophaat over gaan praten. Zij schreef een middel voor om de vruchtbaarheid te bevorderen. Daarna was ik meteen zwanger!

Toen we weer een wens hadden voor een kindje, ben ik weer bij haar geweest, en binnen 4 maanden was het raak. Het eindigde alleen in een miskraam...

Kortom, in de alternatieve hoek kunnen ze op dit vlak echt wat voor je betekenen.
Ik wilde het maar even delen, want misschien heeft iemand er hier iets aan?

Groetjes van Dieke

Hallo allemaal!!!

EVEN EEN POSITIEF BERICHTJE:

Ik werd na mijn tweede curretage na ruim vier weken ongesteld.
En het was meteen raak bij de eerste poging!

DUS HET KAN OOK SNEL GAAN.
Misschien heb ik voor een klein beetje positiviteit kunnen zorgen.
ALLES IS MOGELIJK.

HEEL veel sterkte en geluk allemaal...

Groetjes Knibbel

Hallo meiden,
Ik vraag me af of onderstaand verhaal iemand bekend voor komt en of ik geholpen kan worden.

November 2017 kwamen we erachter dat we zwanger waren, door het dolle heen maar helaas bij de 2de echo met 6,5 week bleek er geen hartje te zijn en ook niet te gaan komen. Onze wereld stond op zijn kop en voor mij werd alles vanaf die dag zwart. Besloten om met pillen die ingebracht moesten worden de miskraam op gang te brengen en dit verliep 'goed'.. Na veel verdriet en een gevoel die ik lastig kan beschrijven bleek in maart 2018 dat we weer zwanger waren. Dit keer was de hele roze wolk er niet meer zoals de aller eerste keer en waren we meer van afwachten en je weet nooit. En inderdaad ook deze keer bleek het niet goed. Weer geen hartje bij 7 weken. Dit keer gekozen voor een curretage. Dinsdags opgenomen en woensdagochtend om 7 uur zat ik alweer op mijn werk. Tot september hele rare cycleses gehad en duurde het 6 weken, 5 weken, en dan weer 4 weken en sinds september is het weer 'normaal' tussen de 28 en 33 dagen. Echter sinds september weer aan het proberen maar helaas tot nu toe geen resultaat. Mijn wereld is nog steeds zwart en ik ben alleen maar bang en alle hoop verloren. We hebben nog geen kinderen en alles wat wij wensen is 1 gezond kindje dat maakt ons leven compleet. Ik ben er ook al wil ik het niet elke dag mee bezig, mijn man is gelukkig degene die blijft zeggen het komt goed, maar ik geloof dit niet ook al wil ik het heel graag. We hebben begin december een afspraak met een andere gyn in een andere ziekenhuis omdat onze huidige gyn ons geen goed gevoel geeft en dit alles soort van nog net niet weg lacht.
Heeft iemand dit soort gelijk mee gemaakt, en kan het zijn dat door mijn curretage ik ineens niet meer tot lastig zwanger kan worden ipv de vorige 2x heel snel en in 1x zeg maar.

Terug
Bovenaan