moeilijk

ben nu tien weken zwanger.
alles gaat tot nu toe goed.
kan alleen steeds slechter naar de wc,
voor de grootte behoefte wie heeft er tips om dit beter te laten verlopen
 
bekend kwaaltje, had ik ook begin van de zwangerschap.
Pruimen eten, en vezelrijk eten dus bruin brood en bruine pasta;s, veel fruit en groente. Witbrood en bananen voorlopig laten staan en ook: veel water drinken!!

Succes, het wordt vanzelf minder....
 
Je moet niet gaan persen als je geen aandrang voelt, pas als je echt zoiets hebt van: hee, ik moet poepen, dan moet je gaan. Verder helpt het middel dulphalac, dat ook in de zwangerschap gebruikt mag worden, heb ik op internet gelezen en dan nog een oplossing:

Ik heb ook vrij lang van verstopping last gehad, en toen heeft mijn hubbie me een serie klisma's gegeven.. Hoe doe je dit? Je gaat in de douche staan(handig is als je een wc in je douche hebt, anders moet je naar beneden lopen of een emmer gebruiken) en dan je hubbie de douchestraal(douchekop eraf) in je anus laten spuiten, op een gegeven moment voel je je wel vol, dan moet ie hem er weer uit halen, en na tien seconden moet jij echt wel poepen.. Grote voordeel hieraan, is dat je na een paar keer een klisma van binnen weer 'helemaal schoon'bent..

Verder alle adviezen van hierboven opvolgen..

Groetjes..
 
Hallo,

Wat bij mij ontzettend goed helpt is een kopje thee; brandnetel thee van Zonnatura. Ideaal! Het is een natuurlijke manier om je darmen en spijsvertering te reinigen en in balans te brengen.

Groetjes Marit
 
bij de winkel pruimen halen die in water laten wellen en dan afdeppen en die opeten niet te veel want werkt goed het is normaal voedsel kan geen kwaad en werkt het best probeer maar is

xxx
 
Terug
Bovenaan