moeilijk

A

Anoniem

Guest
ben vanmiddag bij de verloskundige geweest,alles was gelukkig goed,ben 4mnd zwanger en ik ben er erg blij mee,mijn prive situatie is op dit moment kut ,heb het drie dagen geleden met mijn vriend uitgemaakt ,kon niet meer tegen het gelieg en bedriegen van hem ,deze zwangerschap was niet gepland we wilden geen kinderen ,hij wilde een arbortus ,ik niet ,ik vind als dit mij op mijn 38ste overkomt ,ga ik er voor,ik wil die verantwoordelijkheid wel op me nemen en dat was ook het punt hij weet niet wat dat is ,in ieder geval wil ik hem niet terug ,maar het deed me vanmiddag wel verdriet als ik al die gelukkige vaders zie die zo lief zijn voor hun vrouw ,vriendin en dan denk ik waarom moest ik weer een barbaar treffen ,juist nu ik die aandacht en steun goed kan gebruiken ,ik kon op dat moment wel een potje janken ,maar goed toen ik het hartje van mijn wondertje kon horen voelde ik me weer helemaal happy,ik heb er voorgekozen om het alleen te doen en het gaat me ook lukken,alleen moet ik even over deze moeilijke periode heen ,je kunt je gevoel voor iemand niet in de ijskast stoppen ,helaas.

he hallo ik ben ook 4 maanden zwanger en dat is wel kut ja.
dat het zo voor je moet gaan.
hopen dat de zwangerschap goed verloopt en dat je daar iniedergeval van kan genieten.
mijn relatie zit dan wel goed maar wij zitten ook met een probleem.
wij moeten door omstandigheden ons huis uit en kunnen nergens heen.
zijn al druk bezig om iets te vinden maar dat valt niet echt mee.
we werken allebei voor een uitzendbureau.
mijn vriend is nu wel heel druk bezig voor een vaste baan maar liggen ook niet voor het oprapen.
en ik krijg nu zeker geen vaste baan.
maar het belangrijkste is een woning want willen wel wat vastig heid voor de kleine.
nou succes en we komen elkaar vast nog wel tegen op deze site gr priscilla

hopen dat de zwangerschap goed verloopt en dat je daar iniedergeval van kan genieten.
mijn vriend is nu wel heel druk bezig voor een vaste baan maar liggen ook niet voor het oprapen.
maar het belangrijkste is een woning want willen wel wat vastig heid voor de kleine.

hoi audje

wat vervelend voor je zeg,ik weet hoe moeilijk het is want
ik ben er deze   zwangerschap alleen voor komen te staan
omdat mede doordat mijn ex ook vreemdging en nog zoveel andere
dingen die hij uitspookte.
Ach je bent ook op een leeftijd dat je gelukkig wat meer levenservaring hebt
en ik weet zeker dat je he goed alleen kunt redden.
Natuurlijk is het niet leuk om overal blije papas en mamas te zien of a.s.
moeders die erg verwend worden   door hun partner dat deed mij ook pijn.
Maar je went eraan en je gaat ervoor want het is jouw kindje.
Gaat je ex het kindje erkennnen?denk goed hierover na want als hij toch
je kindje wil erkennen zul je het met hem moeten delen en wil je dat?
met zon man die je zoveel verdriet heeft gedaan.
iig heel veel sterkte

liefs,
viona

Audje, ik vind het heel erg sterk van je dat je de beslissing genomen hebt. Hoeveel vrouwen blijven er niet in een ongewenste situatie hangen omdat ze geen beslissing durven nemen....
Hoe moeilijk het nu ook is en nog zal worden; het komt allemaal goed!!!! Vraag wel op tijd steun en aandacht van je vrienden en familie en probeer het niet allemaal alleen te doen.
Head up girl!!
Anne

hoi,
Enigszins herkenbaar, jou verhaal. Alleen had ik moeten doen wat jij nu hebt gedaan, gebroken met je vriend terwijl je 4 mnd zwanger bent. Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk hebt, dat is het ook, maar ik wou dat ik toen had gedaan wat jij nu doet. Ik was in een soortelijke situatie zwanger. Nu was het niet zo dat hij abortus wou, maar nam zijn verantwoording ook totaal niet. Loog en bedroog ook alles en liet mij vaak in onzekerheid zitten. Ik heb alles alleen moeten doen tijdens mijn zwangerschap, ook al was hij er wel, had ik niet met hem gebroken. Hij deed niets. Gaf mij alleen een K%$#$@ gevoel. Hij heeft zijn kind erkent. Achteraf bekeken zou ik het niet weer zo doen. Dan was ik weggegaan. En had hem zijn kind niet laten erkennen. Hij heeft veel kapot gemaakt, met als resultaat dat ik de moed bij elkaar schraapte toen ons kind 5 maanden was. Helaas zit ik nu nog aan hem vast vanwege een omgangsregeling. Ik gun mijn kind dat wel, maar kan de man niet meer luchten of zien. Ik doe het enkel voor mijn kind en omdat het juridisch moet. Ik hoor wel eens verhalen van vrouwen waarbij de man inderdaad de benen genomen heeft, of haar heeft laten zitten en die nooit meer iets van hem horen. Dat lijkt mij heerlijk. Voor de meesten in die situatie niet denk ik. Die benijden misschien het mijne.
Ondanks dat het momenteel heel moeilijk is, kijk goed uit wat je doet. Neem hem niet zomaar terug.. omdat dat b.v. veiliger is, of minder eenzaam voelt, en laat hem niet zomaar je kind erkennen of geef hem niet zomaar allerlei rechten. Het is natuurlijk jou situatie en jou keus, daar kan ik niet over oordelen. Ik weet alleen dat ik het achteraf graag anders had gedaan. Het heeft mij veel ellende bezorgt en een vreselijke zwangerschap. Gelukkig kreeg ik wel steun van mijn zus en vriendin en die hielpen mij ook met hem nemen van beslissingen over bv. kinderkamer etc Misschien heb jij ook iemand waar je wel bij terecht kunt, iemand die het leuk vind met je mee te gaan als je wilt shoppen voor de kleine. Iemand die een keer mee gaat naar een controle, een moeder? zus? vriendin? Natuurlijk is het anders, maar laat je niet lijden door "gelukkige stelletjes". Ik voelde het zelfde hoor, als jij nu. Ik keek daar ook naar, en dacht.. waarom loop ik niet zo? Maar een ding is zeker, je hebt niets aan een man die je ongelukkkig maakt, en zeker niet in een tijd die zo bijzonder hoort te zijn. Dan zijn er vast waardevoller mensen om je heen dan hij. Kop op.. veel sterkte..!!

hoi,
Enigszins herkenbaar, jou verhaal. Alleen had ik moeten doen wat jij nu hebt gedaan, gebroken met je vriend terwijl je 4 mnd zwanger bent. Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk hebt, dat is het ook, maar ik wou dat ik toen had gedaan wat jij nu doet. Ik was in een soortelijke situatie zwanger. Nu was het niet zo dat hij abortus wou, maar nam zijn verantwoording ook totaal niet. Loog en bedroog ook alles en liet mij vaak in onzekerheid zitten. Ik heb alles alleen moeten doen tijdens mijn zwangerschap, ook al was hij er wel, had ik niet met hem gebroken. Hij deed niets. Gaf mij alleen een K%$#$@ gevoel. Hij heeft zijn kind erkent. Achteraf bekeken zou ik het niet weer zo doen. Dan was ik weggegaan. En had hem zijn kind niet laten erkennen. Hij heeft veel kapot gemaakt, met als resultaat dat ik de moed bij elkaar schraapte toen ons kind 5 maanden was. Helaas zit ik nu nog aan hem vast vanwege een omgangsregeling. Ik gun mijn kind dat wel, maar kan de man niet meer luchten of zien. Ik doe het enkel voor mijn kind en omdat het juridisch moet. Ik hoor wel eens verhalen van vrouwen waarbij de man inderdaad de benen genomen heeft, of haar heeft laten zitten en die nooit meer iets van hem horen. Dat lijkt mij heerlijk. Voor de meesten in die situatie niet denk ik. Die benijden misschien het mijne.
Ondanks dat het momenteel heel moeilijk is, kijk goed uit wat je doet. Neem hem niet zomaar terug.. omdat dat b.v. veiliger is, of minder eenzaam voelt, en laat hem niet zomaar je kind erkennen of geef hem niet zomaar allerlei rechten. Het is natuurlijk jou situatie en jou keus, daar kan ik niet over oordelen. Ik weet alleen dat ik het achteraf graag anders had gedaan. Het heeft mij veel ellende bezorgt en een vreselijke zwangerschap. Gelukkig kreeg ik wel steun van mijn zus en vriendin en die hielpen mij ook met hem nemen van beslissingen over bv. kinderkamer etc Misschien heb jij ook iemand waar je wel bij terecht kunt, iemand die het leuk vind met je mee te gaan als je wilt shoppen voor de kleine. Iemand die een keer mee gaat naar een controle, een moeder? zus? vriendin? Natuurlijk is het anders, maar laat je niet lijden door "gelukkige stelletjes". Ik voelde het zelfde hoor, als jij nu. Ik keek daar ook naar, en dacht.. waarom loop ik niet zo? Maar een ding is zeker, je hebt niets aan een man die je ongelukkkig maakt, en zeker niet in een tijd die zo bijzonder hoort te zijn. Dan zijn er vast waardevoller mensen om je heen dan hij. Kop op.. veel sterkte..!!

Terug
Bovenaan