moeilijk

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hoe verder het bij as woensdag (13 dec) komt hoe vaker ik er aan moet denken.
Woensdag zou namelijk mijn uitgerekende dag zijn. Als alles goed was gegaan liep ik nu hoogzwanger rond of waren we nu al papa en mama geweest.
Ik ben er al een paar wkn mee bezig en bedenk me vaak hoe het had kunnen zijn.
Het leek me zo geweldig om de feestdgn te vieren met ons wondertje. En nu.............., nu hebben we HELEMAAL niets. Zelfs geen zwangerschap.

Het is wel vreemd hoor, terwijl ik nu dolgelukkig hoorde te zijn, zit ik nu op de  te wachten om te mogen beginnen aan onze 1ste IVF poging.
Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, dus ben benieuwd hoe lang mijn cyclus wordt.

Kruimel

Hoi lieve Kruimel, ik snap dat het je even niet meezit, ik denk aan je. Ik lees hier zo veel verhalen op dit forum dat ik even de weg kwijt ben. Had je je miskraam al vroeg in je zwangerschap gehad?

Heel veel sterkte, hou je taai!

Knuffel van Pleun

Hé Pleun,

Jij ook weer gezellig hier .
Ik ben zwanger geworden  van mijn 1ste IUI (ondanks het slechte zaad). Dus het kan gelukkig wel.
Helaas heb ik na 7 wkn een miskraam gehad, een paar dgn voor mijn 1ste echo.

Even wat anders:
Heb jij het  stukje voor plaatjes plakken nog gevonden, had hem vorige week voor je naar bovengehaald.

Kruimel

Ja hoor Kruimel, ik heb ze gevonden, erg grappig en leuk! Ik heb pauze, dus vandaar ik ook weer.........

Liefs, Pleun

he kruimel,

niet verdrietig zijn he , ik snap best dat het een hele moeilijke periode wordt nu
maar geef de moed niet op he , ook voor jullie komt het geluk ik weet het zeker
helaas niet op 13 december maar vast een andere mooie dag .

ik wens je heel veel succes met je eerste IVF poging en ik ga zeker hard voor je duimen

heel veel liefs moekje

Oooohhhh Kruimel ik kan me best goed voorstellen dat je nu in de put zit.
Het had allemaal zo mooi kunnen zijn en dan overkomt je zoiets.........
Ik hoop dat ik dat nooit mee hoef te maken dat je een klein kruimeltje moet afgeven.....
Nou meis wens jullie heel veel sterkte hoor. Veel mensen krijgen een dip(je) rond de uitgerekende datum.
Sterkte!!!!

hoi kruimel, Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik ben zelf twee keer 7 weken zwanger geweest twee keer een bbz. Nadat het fout ging bleef ik toch een beetje doortellen,Ik was van de eerste keer 18 nov. uitgerekend. en de tweede keer was ik 5 juni uitgerekend ook al was het maar zo kort dat je er van mocht genieten het zijn toch gebeurtenissen die je nooit meer vergeet. Ik heb   een heel mooi hangertje gekocht van een hart met twe kleine hartjes erin. Misschien raar maar voor mij heel waardevol.

Sterke komende tijd. Groetjes Naatje

Hoi Kruimel,

Snap best dat je nu in een rotperiode zit... logisch dat je denkt aan wat het had kunnen zijn.
Hopelijk brengt het nieuwe jaar jullie heel veel moois.
sterkte!

groetjes,
mama peet

Terug
Bovenaan