moeilijk

Ik kan me voorstellen dat het je nu erg bezighoud.
Ik wil je daarom ook veel sterkte wensen en ook
veel succes straks met je eerste IVF.

Liefs Leah

Hi lieve Kruimel,

Kan heel goed begrijpen dat je het nu heel moeilijk hebt.  Terwijl jullie droom nu in deze periode uit had moeten komen, heb je ipv een gelukkig kindje in jullie armen alleen een heel verdrietige en pijnlijke plek in je hart. Wat de mooiste periode van je leven had moeten zijn, is het niet geworden. En wat niet is kan komen maar dat neemt je verdriet van nu niet weg. Ik hoop dat je met veel liefde van je man en je familie/vrienden deze (alweer) moeilijke periode doorkomt.
Wij zijn er hier in elk geval altijd voor jou!!!!

Hele hele dikke knuffel
Scorpy

lieve kruimel,

ik vind het echt vervelend te lezen dat jij je zo rot voeld.
via deze weg stuur ik je een warme knuffel toe.

groetjes, jana.

Hoi Kruimel

Wat vervelend dat je je zo voelt. Ik heb dit rond 1 april gehad. Het is erg moeilijk. Ik snap hoe je je voelt. Laat je lekker verwennen. Jij en je man komen hier door heen, maar het zal altijd in je gedachten bijven.

Liefs

Lydia

Hoi lieve meiden,

Wat zijn jullie toch een lieverds!!!!!!!!

Hardstikke bedankt voor jullie opbeurende woorden.

Ik vind het zo fijn om hier mijn "ei"  kwijt te kunnen, en dan zulke lieve reacties te krijgen.

heey meid

wat een rot dagen moet het voor je zijn!!! neem er maar lekker de tijd voor!! Het komt vast allemaal goed!!! heel veel liefs

coortje

He Kruimel,

Kan me ook goed voorstellen dat je even niet zo lekker voelt deze dagen, maar dat is heel begrijpelijk hoor... Geef het allemaal een mooi plekje (klinkt klef, maar is wel zo!) en bedenk maar dat 2007 het jaar van ons allemaal wordt!

liefs, Saartje

lieve kruimel,

ik weet precies hoe je je voelt. Mijn eerste kindje had in oktober 2 jaar geworden en mijn tweede kindje in november 1 jaar. Het slijt wel, maar met een uitblijvende zwangerschap is het extra moeilijk.
Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten met de feestdagen. Sterkte x shiva

Terug
Bovenaan