Moeilijk...

Hoi Sacha,ik begin toch maar weer opnieuw,want met mijn vorige tekst gebeurd er niets.

Hoe gaat het meid?.Ik heb een paar dagen niet achter de computer gezeten.Balen dat je geen inlegkruisje inhad,zal je altijd zien.Ik had het vanmorgen toen ik mijn bed uit kwam.Ik had wel een maandverband om maar ik bloedde hevig en kwam het nog door mijn onderbroek heen.Ik maakte me best wel zorgen hierover en ik had toch maar even de gyn gebeld.Ik kreeg te horen dat dit normaal is.

Op mijn werk ging alles goed,maar door het bloedverlies voelde ik me niet echt fijn.Het voetbal kijken was erg gezellig en ondanks dat ze verloren hadden bleef de sfeer goed.

Bedankt weer voor je lieve reactie.Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Liefs Yvon

Hoi Yvon,

Het gaat wel weer een beetje met me. Maandagavond en dinsdag heb ik het nog heel erg moeilijk gehad en deed ik niks anders dan huilen, maar op het moment gaat het redelijk, buiten het lichamelijke dan... De moeilijke dagen zullen heus nog wel vaker komen, maar ik laat het allemaal maar op me afkomen. Ik merk dat ik steeds minder op het forum ga kijken en steeds meer afstand neem van de dingen. Tot dusver heb ik ook nog steeds niet de behoefte om weer snel zwanger te worden. We zien het wel...

Het vloeien is bij mij bijna gestopt (alleen nog heel lichtbruin), maar ik hou met alles rekening, want soms is het een paar dagen rustig en dan begint het weer. Wat jouw bloedverlies betreft: maak je niet teveel zorgen. Het is toch een flinke wond en bij iedereen geneest het anders. Zolang het er maar niet uit blijft stromen en het niet nog een paar weken aanhoudt, komt het wel goed!

Vanavond weer voetballen kijken? Ik ben benieuwd hoor, maar vrees het ergste...

Liefs,

Sacha

Het is goed hoor dat je je verdriet niet weg stopt.Ik uit me wat moeilijker en probeer nu alleen vooruit te kijken en niet achteruit.Ik loop er nog wel elke dag aan te denken en het doet nog vreselijk veel pijn,maar dit zal ik niet snel aan anderen laten blijken.Misschien komt bij mij nog wel de grote klap.Ik laat het allemaal wel op me af komen.Ik kijk ook regelmatig bij de site van zwanger worden na een miskraam.Ik weet dat ik niet snel weer zwanger zal raken,maar het geeft mij steun om weer wat positiever te gaan denken, om misschien ooit weer zwanger te worden.We moeten er toch door heen Sacha,anders gaan we kapot aan ons verdriet.Ik vrees ook het ergste voor het voetbal.Ach meid,als ze verliezen dan kunnen we dit er ook nog wel bij hebben.Veel plezier met kijken en geef je emotie's de vrije loop.Voor jullie gaat de zon ook weer schijnen en wat heel belangrijk is dat jullie elkaar hebben.Dit zeggen mijn vriend en ik ook tegen elkaar.Verder zijn we gezond en samen kunnen we alles aan.Dit helpt mij erg om alles weer wat positiever te gaan bekijken.Ik ga nu richting de tv.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan