moeilijk

Op de dag dat ik de positieve zwangerschapstest had, overleed de vader van mijn beste vriendin. Ik heb het haar toch meteen laten weten en ze was erg blij voor mij. Ondanks het verdriet. Toen ik later op dag ging condoleren, werd ik gefeliciteerd. Erg dubbel en vreemd. Maar zo kan het leven ook zijn.
Sterkte ermee.
 
Mijn vader is 18 maart dit jaar overleden en ook ik ben nu 9 weken zwanger. Ik vond het heel dubbel om het mijn moeder te vertellen, maar ze was juist heel blij. Nu had ze weer iets om naar uit te kijken zei ze. Zoals ik helaas al meer gemerkt heb staan nieuw leven en dood heel dicht bij elkaar. Maar ik weet zeker dat hij het jullie gunt en ook oprecht blij zal zijn. En daar zullen ook best de nodige tranen bij komen, maar dat mag ook. Jullie missen je vriendin allemaal nog erg.

Liefs en veel sterkte

Supertje
 
Hallo,

Ten eerste nog gecondoleerd met het verlies van je beste vriendin, maar ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Daarnaast wil ik zeggen dat ik dnek dat haar vriend heel blij voor jou zal zijn. Het is namelijk iets heel moois. En ik geloof erin dat wanneer er iemand sterft in je omgeving en er weer iemand komt dat het voorbestemd is.

Ik snap dat je het moeilijk vindt om te vertellen, maar ik denk echt dat hij erg blij zal zijn. En het is sowieso beter dat hij het van jou hoort en niet van iemand anders.

Succes en een fijne zwangerschap toegewenst!
 
hoi hoi!!!

nou, ik heb me weer druk lopen maken om niks, pfffffffffff
het was een goed, emotioneel gesprek. Heb ook uit kunnen leggen dat ik er als een berg tegenop zag om het hem te vertellen. dat ik het wel graag zelf wou zijn van wie hij het hoorde, dat stelde hij erg op prijs. Hij was super blij voor ons, en heeft mij de kofffer met baby kleertjes aangeboden die mijn vriendin stiekum had verzameld. een erg lief en weer emotioneel gebaar. Ontzettend bedankt voor jullie lieve en meegaande reacties. ik heb daar veel aan gehad.

liefs
smooty
 
Hey,

Wat fijn zeg en wat ontzettend lief dat jij de kleertjes mag hebben, je vriendin zal wel lachen van bovenaf als ze je kleintje in die kleertjes ziet!
Nou meid gelukkig heb je het achter de rug en ook nog met zo´n mooie afloop!

Liefs MJ
 
Terug
Bovenaan