Moeilijk...

Hey Dames,

We waren zo eens aan het kijken voor namen, meisjesnaam daar zijn we over uit maar die jongens... Ik heb echt geen idee, ook niet waar het mee begint eindigd.. Pff wat moeilijk, we willen een stoere jongensnaam (niet te lang). Iemand ideeen en herkennen jullie dit probleem??
Verder gaat het de afgelopen week erg goed met me dinsdag naar de arbo en een plan van aanpak maken! 13 feb de 20 wk echo.. spannend!
Nog 1 week en dan zit ik alweer op de helft!!! Eigenlijk ondanks de moeilijke 1e helft is het toch snel gegaan!

Fijn weekend allemaal!

Liefs

Je bent nog ruim op tijd hoor! Ik was ruim dertig weken zwanger toen wij een keer een naam wisten en zelfs 35 weken voordat we de jongensnaam hadden. Het werd uiteindelijk een meisje, misschien is dat bij jou ook het geval. Verder hebben wij namenlijsten op internet bekeken en daar degene van opgeschreven die we wel mooi vonden. Uiteindelijk streep je er dan steeds meer weg en blijft de mooiste staan. Voor ons werkte dat de vorige keer goed. Voor nu heb ik eigenlijk nog helemaal niet over namen nagedacht. Wel leuk om te doen!

Wij krijgen 20 feb. de 20 weken echo en hopen dan te horen of het een jongetje of een meisje word.
We hebben al een meisjes naam maar jongensnaam zijn we nog steeds niet uit...
En ik denk dat dat voor vele (zwangere) vrouwen zo is: de meisjes naam is sneller gevonden dan de jongensnaam

nee hoor Marloes, wij zijn beter in het bedenken van jongensnamen :) Bij onze oudste was het zelfs zo erg dat we geen meisjesnaam hadden toen hij geboren werd, wat was ik blij dat hij gewoon Bas kon heten :)
Wij zijn het ook nu weer eens over de jongensnaam, de meisjesnaam is nog een beetje een twijfelaar voor mijn man dan, wat mij aangaat ook daar al geen moeite meer mee
Succes met het bedenken van jullie namen

Wij willen niet weten wat het word dus zullen we van allebei wat moeten bedenken, en tja 100 % zeker weet je het niet een kennis van mij kreeg met de 20 weken echo te horen, ja het word een jongen, word het kindje geboren, is het toch een meisje... hmm ook dat kan gebeuren en wat betreft het tijd genoeg...mijn schoonzus beviel met de 27 weken van een tweeling.. En in de omgeving meerdere met 24 weken. en 1 met 19 weken.. Sinds we dat van dichtbij mee hebben gemaakt houd je overal rekening mee..
We hopen uiteraard dat wij de tijd gewoon uit kunnen zitten, mja je weet nooit...
Jullie ook succes met bedenken!

Oh heel herkenbaar! Vind het ook zo moelijk. Een meisjesnaam hebben we al, maar een jongensnaam... Ik wil best die van de vorige keer gebruiken, maar mijn vriend vindt dat die naam bij onze dochter hoort.

Verder nog een paar waar we het niet over eens zijn/veel voorkomt/al in de familie hebben en die het dus ook niet zullen worden:
Jesse, Ramon, Micha, Luuk, Lars, Ruben

Wij willen het liefst een naam die ook in het engels uit te spreken is, kort en stoer. Nog ideeen, namen die het net niet gaan worden bij jullie?

Ja, hier ook hetzelfde. Maar ja me vriend vindt het ook nog niet heel erg nodig om er nu al over na te denke. We hebben wel al een meisjesnaam. Maar jongensnaam is wel lastig. Ik vind Mason en Logan wel heel leuk, Rollie85.

Als ik er met mijn vriend over wil beginnen, is die meteen chagarijnig. Hij vindt het nog veel te vroeg. Dus ik denk er nu lekker in mijn eentje over na. Ik vind het in ieder geval belangrijk dat het in het engels ook normaal wordt uitgesproken en dus geen Dick of Joke. Wel grappig dat de korte en stoere namen leuk worden gevonden, die zijn bij mij ook favoriet.

Terug
Bovenaan