Moeilijk...

Inderdaad erg lastig. Ik dacht dat ik er voor beiden wel uit was, maar nu beginnen we beiden toch weer te twijfelen. De jongensnaam staat wel vast, maar de meisjesnaam nog niet.
Steeds als ik denk, ja dat is het! Dan slaat de twijfel weer toe. Ik denk dat dit ook komt omdat ik graag wil dat de familie het een leuke naam zal vinden en daar heb ik vooral dan mijn twijfels over...Lastig hoor!

Ik zie het wel ik ben niet de enige haha

@rollie85 Bedankt zitten misschien wel een paar opties tussen.
Ik vind Levi, Liam en Noah wel leuke namen, maar mijn man vind het niks.

Wij hadden in het begin voor een jongen al de volgende namen:

Collin, Jovanni, Bobby, Bradley

Helaas zijn er al 2 namen afgevallen omdat vrienden van ons bevallen zijn en hun kindje zo hebben genoemd en uiteindelijk vonden we de andere 2 namen ook helemaal niks.
Misschien heb je er wat aan...

Ik vind zelf jongensnamen eigenlijk altijd makkelijker te bekenden dan die voor een meid. Laten we nu we zwanger zijn toch meer het omgekeerde hebben. We waren helemaal uit de meisjesnaam en nu twijfelen we over een jongensnaam....

Ik hou zelf erg van engese namen, of namen die niet veel voorkomen. Gelukkig zitten mijn man en ik super op 1 lijn. We vinden beide dezelfde namen leuk en het grappige is dat er geen oerNederlandse naam bijzit.. Maar ff kijken, kan ik iets bedenken wat... kort en stoer...is

Stijn, Tygo, Sem, Luca, Ties, Kyan, Mick?

ohh ik vind het ook weer zo moeilijk! Gelukkig hebben we nog even de tijd. Toen ik zwanger was van mijn dochter hadden we al vrij snel een meisjesnaam. Jongensnaam kwamen we maar niet uit. Toen bleek dat we een meisje kregen wisten we zeker, we noemen haar Emma. Toch probeerden we ook nog een jongensnaam te vinden (kennissen hadden bij de echo te horen gekregen dat ze een meisje zouden krijgen, bij de geboorte bleek het een jongen te zijn!!! Dat had ik zo in mn achterhoofd, dat ik graag een reserve naam wilde voor het geval ze het toch niet goed gezien hadden..)
Maar we kwamen er niet uit en met 37wkn zei ik, laat ook maar, ik weet zeker dat het een meisje is!

Nu willen we weer heel graag weten of we een jongen of meisje krijgen. Hebben 1 meisjesnaam genoemd die we leuk vinden, maar wil er nog wel verder over denken. Weer geen jongensnaam.. denk dat het nog moeilijk gaat worden voor ons als we een jongen krijgen ;-)

Terug
Bovenaan