Moeilijke dag.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!

Het is mijn manier van uiten als ik erover schrijf...ik kan heel moeilijk 'live' over  praten!
Ik kap het dan heel snel af.
Bang om mijn emoties te tonen denk ik...of als ik erover praat, dat mensen mij zien huilen.
Vandaar dat ik wel de behoefte heb om er over te schrijven.
Zelf ben ik ook alles op het papier aan het zetten, en ik vind het heerlijk om dat op zo'n manier te doen..ik kan mezelf dan echt afsluiten...is echt lekker.
Over dat ik met de ms werkster ben gestopt dat is echt een keuze van mijzelf geweest.
Als ik de behoefte had gehad om door te gaan met haar, had dat ook gekund.
We hebben wel afgesproken mocht het ons gegeven zijn om nog een keertje zwanger te worden, dan begeleid ze me door de zwangerschap heen...is ook een fijn vooruitzicht.
Maar wat ik al schreef...ik heb nu  het gevoel dat ik zelf verder moet gaan.
Ze  heeft me echt  de nodige handvaten gegeven, en nu moet ik dat zelf verder doen!
Het gaat ook wel steeds iets beter.
Ik zie alleen heel erg tegen de Oktobermaand op toen het allemaal gebeurt is...

Bedankt voor jullie steun!
Groetjes Linda

Hoi Lin,

Ik vind het heel sterk van je hoe je er mee omgaat, en een schrale troost... maar ik heb dat dus a.s 24 september.
Alhoewel ik een mk heb gehad met  bijna 8 weken (schatting), vind ik het niet te vergelijken... Maar data's zijn killing, voor mij. Ik was 6-6-06 uitgerekend, en ook die datum zal mij altijd bij blijven.
Meid, gooi het er maar uit als je wil, maakt niets uit daar zijn we immers voor, for the good and the bad times!!!
Ik vind je écht top!!

groetjes Debby mv B'Elanna

quote: B Elanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 15:15:22'));

Hoi Lin,

Ik vind het heel sterk van je hoe je er mee omgaat, en een schrale troost... maar ik heb dat dus a.s 24 september.
Alhoewel ik een mk heb gehad met  bijna 8 weken (schatting), vind ik het niet te vergelijken... Maar data's zijn killing, voor mij. Ik was 6-6-06 uitgerekend, en ook die datum zal mij altijd bij blijven.
Meid, gooi het er maar uit als je wil, maakt niets uit daar zijn we immers voor, for the good and the bad times!!!
Ik vind je écht top!!

groetjes Debby mv B'Elanna

Bedankt Debby voor je lieve woorden!

Word bijna verlegen van al die lieve reacties...

Ik dacht al zoiets dat je een mk hebt gehad...het blijft moeilijk he?
Je schept toch bepaalde verwachtingen wanneer je weet dat je zwanger bent...en toch al een beeld gevormd voor jezelf!
Ook al ben 4 weken.8, 12 of 30 weken zwanger....het blijft ontzettend verdrietig.
Het is wel zo toen ik die 12 weken voorbij was dat ik het gevoel had dat ik 'veilig' was.
En ja die data's zijn zeker vreselijk...dus 24 september heb je je mk gehad , en wordt dit het eerste jaar?

Veel liefs en bedankt,
Linda

jep het 1e jaar... maar tóch vind het in zo een vroeg stadium anders dan wanneer het "tastbaar" is zeg maar... Bij mij was het een klompje cellen om het even zo (cru) te zeggen.
Bij jou was het al een compleet mensje,het was af,  vind ik toch totaal niet te vergelijken.
Ja het doet pijn, maar is mss "stom" maar ik ben "blij" dat het in zo een vroeg stadium was. Mijn vriendin is haar dochtertje verloren met 38+ weken, ik wéét dat het anders is!

En wat bij mij ook een troost is, dat als dit niet gebeurd was.. ik nu mijn dochter ook niet had gehad... maar een ander kindje.. Kan voor sommige mensen raar overkomen, maar dát feit heeft mij enorm geholpen, dat ik snel daarna weer zwanger werd van B'Elanna.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hey Debby!

Ik snap het wel hoor...Je weet nu wat je voor grote schat (understatement) B Elanna  is...en dat zou je voor geen goud willen missen.

Maar je hebt het dus van dichtbij meegemaakt met je vriendin, was zeker moeilijk ook.
Maar dan zal je misschien wel dingen herkennen wat ik schrijf....Ik wil je wel vast sterkte wensen voor de 24e!

Groetjes Linda

Hai linda,
Joh ik hang hier nog niet zo lang rond dus wist dit niet. ik heb met tranen achter de PC gezeten. Verschrikkelijk. En wat zal het confronterend geweest zijn om daar zo rond te lopen? Iig heel veeel

he

ik snap het wel dat dat heel moeilijk is
sterkte ermee!
liefs ineke

Terug
Bovenaan