Moeilijke keus.

A

Anoniem

Guest
Ik heb een relatie van bijna 5 jaar.
En we weten al een tijdje dat mijn vriend ontvruchtbaar is.
En dat is flink @#%*@#.
Maar hij stond nog wel open voor andere mogelijk heden.
Maar onze relatie is al 2 x over gegaan omdat het niet meer ging.
En dit weekend zag hij het ook niet meer met mij zitten,
en hij wou er eerst goed over denken voor dat die er een punt voor wou zetten.
omdat die soms nog wel te impulsief dus laat hem dan eerst goed nadenken.

Later vertelde die van dat hij wel verder met mij wil.
Maar geen kinderen nooit meer.
En dat is voor mij toch wel heel erg moeilijk.
ik ben 23 en weet dat ik wel graag kinderen wil.
en onze relatie is niet altijd zo als het wezen moet.
dus ik denk nu heel er veel na wat ik nu moet doen.

hoe denken jullie er over.
gr

hoi nou dat vind ik zeer moeilijk! je bent nog maar 23 en wie zegt dat je geen ongeloofelijke kinderwens krijgt! Kun je beter nu goed over na denken in plaats van over 10 jaar als je erachter komt dat je hem niet kunt overhalen! moet je dan mischien helemaal overnieuw beginnen! vindt het ook wel een beetje ego van hem dat ie dat zegt!!

Hai,

het enige wat ik kan zeggen is dat je er goed en veel over moet praten! Ik zit gelukkig niet in hetzelfde schuitje, maar wil jullie wel heeeeel veel sterkte wensen!

Groetjes Gieneke

Hoi meis,
Ja das erg lastig en moeilijke beslissing!!!
Maar als je echt kinderen wil en hij wil daar niks van weten wil zit je echt in een lastig pakket!!!
Je moet je hartje volgen en als je echt zeg dat de relatie ook al stroef loopt!!
Is het misschien beter om voor jezelf te kiezen, hoe moeilijk dat ook is, dit zou anders altijd tussen jullie in blijven staan!! Denk daar maar eens goed over na en neem er ook goed de tijd voor om een beslissing te nemen!!!

Wens je er erg veel sterkte mee!!!
Denk aan je!!!

Groetjes Sandy

Pfff, je zit in een lastig parket. Kan niet zeggen wat je moet doen, het enige wat denk ik verstandig is om alle plussen en minnen op een rijtje zetten en proberen aan de hand daarvan de juiste beslissing te nemen. Het vervelende met beslissingen nemen is dat je altijd pas achteraf weet of het de juiste was of niet. Desondanks vertrouw op jezelf, da's het beste advies wat ik je kan geven..

Tijs

Kies voor jezelf! Je bent (net als ik ) pas 23 en wanneer je kinderen wilt moet je er samen achter staan en je kiest dus voor een ander leven!
Wanneer het nu al niet lekker loopt in jullie relatie is dat geen stabiele ondergrond voor een toekomst en zeker niet met kinderen.
Ik ben gelukkig de man van mijn dromen tegen gekomen ook al is ie 11 jaar ouder, als hij zeker wist dat ie geen kinderen wilde of kon krijgen zou ik wel drie keer nadenken over onze relatie omdat ik wel dolgraag kinderen wil!
maar gelukkig wil hij dolgraag kinderen en ik ben nu dan ook ruim 6 weken zwanger!

Meid, denk aan je zelf en aan de toekomst, als je nu al weet dat je kinderen wilt en jullie toch al veel ruzie hebben zou ik maar voor jezelf kiezen! klinkt wel heel lullig voor je vriend maar je zal hem wel moeten vertellen dat het niet alleen om de kinderwens gaat maar ook omdat het nu al stroef loopt.

Een moeilijke keuze, sterkt ermee!!
Groetjes Roos

ps, wil je niet beinvloeden maar het is meer zoals ik het zelf zou doen

Nou erg lastig iid.
Als je zeker weet dat je kinderen wil zou ik die gevoelens volgen,ik denk dat je anders later alleen maar verwijten krijgt. Het zal wel heel moeilijk zijn om hem los te laten maar ook denk ik dat je relatie behoorlijk stabiel moet zijn als je aan kinderen begint.
Ik zou er goed over nadenken ik wens je heel erg veel sterkte en succes!!
Liefs Mikkie

ik denk dat je altijd voor jezelf moet kiezen, in het begin zal dit lastig zijn, maar uiteindelijk kom je de man van je dromen tegen.
ik ben nu ook 23 de man van mijn dromen tegengekomen en we gaan volgend jaar trouwen!
hij staat helemaal achter onze kinderwens en dat is het belangrijkste.
als het niet zo lekker loopt, is het voor jou denk ik ook moeilijk om het gaande te houden, kies voor je geluk, iedereen verdient het om gelukkig te zijn, dus ook jij.

Terug
Bovenaan