Moeilijke keus.

Hoi,
Ook ik zal na veel wikken en wegen voor mezelf kiezen!
Als je nu al een sterke kinderwens hebt zal die alleen maar groter worden.
Het is K*T dat je vriend geen kinderen kan krijgen, maar er zijn idd meer mogelijkheden.
Als je vriend nu al zegt dat hij dat absoluut niet wil, is het niet eerlijk tegenover jezelf
om daar op te blijven wachten. Buiten dat als het toch al niet lekker loopt en hij nu al
steeds zegt dat hij bij je weg wilt, je bent meer waard dan dat meid!!!
Ieder mens verdient geluk. En bij iemand blijven die steeds dreigt om weg te gaan
daar wordt je niet gelukkig van.
Tuurlijk moet je het zelf beslissen. Ik schrijf dit nav je berichtje. Ik ken jullie situatie
verder niet dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht om te beslissen.
Volg je hart. Dat is altijd goed.
Liefs Melanie

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties.
zat met tranen in mijn ogen het  telezen.
Het is gewoon heel erg k.t dat het zo moet gaan.
Maar wat jullie ook zeggen denk aan jezelf ik ben nog jong.
En ik weet gewoon 100 % zeker dat ik graag een kindje wil.
En mijn vriend kan er niks aan doen dat die ontvruchtbaar is dat verwijt ik hem dus echt niet, en dat mag ook niet.
Maar ik vergeet niet dat hij het al 2 x heeft uit gemaakt.
En dan later wil die wel weer verder en dan  is alles weer goed.
Maar zo heb ik echt geen zekerheid in onze relatie.
Ik vind het wel een moeilijke keus want ik hou wel van hem.
jullie horen nog van mij.

Lineke

Hoi Lineke,

jemig wat moeilijk!
Ik snap dat je veel van je vriend houdt, maar een kinderwens kan zo sterk zijn!

Denk je dat het nu misschien een fase is en dat hij wel weer van gedachten veranderd of zit dat er niet in? Als je relatie verder ook niet zo heel lekker loopt en nu  dit, moet je je afvragen of je jezelf oud met hem ziet worden.

Meid, ik wil je veel sterkte wensen!!

Liefs, Mienetje

Hoi

Je zal moeten afwegen wat voor jou het belangrijkste is? Je relatie of een kind. Ik weet voor mij dat het hebben van kinderen belangrijker is. Je hebt nooit een meer closere band dan met je kind denk ik. Trouwens eens je hormonen komen opzetten, is het hek van de dam. Stel dat die relatie toch op de klippen loopt en je niet meer vruchtbaar bent omdat je biologische klok voorbij is? Dat vergeef je je nooit...

hoi hoi
het is idd een erg moeilijke keuze. ik heb in een gelijkbare situatie gezeten als jij. de relatie met mijn ex liep daarbij ook zeer stroef. ik heb besloten bij hem weg te gaan en t huis te verkopen.(een hele moeilijke stap) maar ik ben nu al ruim 1,5 jaar super gelukkig met mijn nieuwe vriend. en denk nu vaak ik had al veel eerder voor mezelf moeten kiezen.
ik wil je niet beinvloeden, ik dacht alleen ik vertel mijn verhaal even.
succes met een keuze maken. en veel sterkte met je beslissing.
kus lau

Beste Lineke....

ik vind het heel vervelend voor jou!!!!! Tuurlijk kan jouw vriend er niks aan doen dat hij onvruchtbaar is... maar ik zal   als ik jou was wel ten rade gaan met wat je echt wilt!! Jij spreekt over een kinderwens die jouw huidige vriend jou niet kan geven.... en over een relatie van 5 JAAR waarin hij het soms nog niet zeker weet met jou!!!

Ik heb vorig jaar besloten mijn relatie te beeindigen..... die relatie heeft 4 jaar geduurd. We woonden niet samen en we kwamen gewoon niet verder.... Ik kende hem reeds meer dan 10 jaar en hij was mijn jeugdliefde en ik dacht echt dat ik ondanks alle strubbelingen oud met hem zou worden.... Ik heb daar veel pijn van gehad, maar het heeft mij ook een goed gevoel gegeven....

IK KOOS VOOR MIJZELF, de beste keuze ooit!!!

Nu ben ik bijna alweer een jaar bij mijn nieuwe vriend.... en we zijn gauw gaan samenwonen omdat het goed aanvoelde... Mijn eerste keer samenwonen... allemaal veranderingen... moest goed wennen. In december besloten we te gaan voor een kindje... na 3 maanden werd ik zwanger....ook snel. Binnen 2,5 maand, verloor ik mijn werk, werd ik zwanger, kreeg ik een belastingaanslag van 873,= en moest ik mijn lievelingshuisdier laten inslapen na bijna 3,5 jaar. Mijn relatie loopt momenteel niet zoals het wezen moet..... maar dit ligt hoogstwaarschijnlijk allemaal aan mij....omdat het mij niet allemaal meezit! Ik zie wel wat de toekomst brengt....maar afwachten heeft geen zin!!!!

Het zal natuurlijk jouw eigen keuze moeten zijn.... maar ik zou mijzelf voorop stellen zoals vast nog veel meer meiden.... Onzeker zijn in jouw relatie wordt je knettergek van!!!!!!!!!!!!!

Ik hoor het wel..... je neemt vast een wijs besluit... enne ik heb niet geluisterd naar mijn hart maar naar mijn verstand.... kan dus ook goed zijn!!!

Terug
Bovenaan