moeilijker dan verwacht

@cass85
ik heb al sinds mijn 9de spierreuma. eigelijk weinig last. in de zwangerschap echter vreselijk veel last. en nu nog. ik hed een zware zwangerschap, en mijn lichaam hersteld zich niet. was ik voorheen 100 % gezond zeg maar, nu 70%. ben ook deels afgekeurd voor mijn werk De lichamelijke gevolgen van een nieuwe zwangerschap zijn niet te voorspellen, behalve dan dat het een enorme aanslag zal zijn.

ik kan het medische stuk niet 1 2 3 uitleggen, maar het komt er op neer dat een zwangerschap ons is ontraden met oog op de gevolgen voor mij.

@smooty begrijp je gevoelens wel hoor, en denk dat je er nooit helemaal vrede mee zult krijgen omdat het niet je eigen keuze is zeg maar. probeer van elke seconde te genieten en voel je vooral niet schuldig omdat je het voelt. misschien kan je het aan 1 hele goede collega vertellen dan maakt het dat wat makkelijker voor je. vooral veel praten is denk ik wel een goede therapie desnoods met mbv ervaren iemand, forums.

en @supertje is toch normaal dat je er naar verlangt, zelfs ik met al 4 kids verlang wel eens naar een 5de. het idee idd van nooit mee getrappel voelen en zo'n kleintje in je armen blijft groot.

in ieder geval smooty een hele dikke knuffel en gebruik dit forumpje vooral om je te uiten.en vooral niets doen tegen je gevoel in, niks verkopen gewoon bewaren tot een moment dat je er wellicht wel aan toe bent

Jee wat vervelend voor je. Nu begrijp ik je gevoelens veel beter.
Zoals de dames hierboven zeggen geniet dan heerlijk van je kindje en ik denk dat jij veel bewuster sommige dingen mee zal maken dan wij misschien doen, omdat je weet dat het bij deze blijft.
En ik sluit me bij supertje en lorena aan, het verlangen zal altijd blijven hoeveel kinderen je ook hebt.

oh meiske toch!

en dan kom ik aan met mijn gezeur over een tweede............

ik vind dit echt heel vervelend. en ik heb geen tips of trucs voor je........
maar ik hoop voor je dat je dit een plekje kan geven. hoe moeilijk ook....... je hebt een prachtig knulletje... en daar kun je trots op zijn......

ik weet dat het moeilijk is.......

Rustig aan en je kunt altijd tegen ons aan lullen!!

Terug
Bovenaan