moeite met afscheid nemen van borstvoeding

Henrieke1984
je hoeft bij een tweede niet te stopen met de eerst voeden... hier een link
http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/tandem/foto.html
dus je opties zijn ook met twee kinderen nog open om beide te voeden!!!
 
Je moet alleen oppassen dat straks de oudste niet alles opdrinkt en dat je baby wel groeit....

Ben ik de enige die af wil bouwen omdat het zo vermoeiend is? Mijn dochter is nu 3 1/2 maand en ik geef sinds een week 's middags een flesje nutrilon. Ik vind bv meer gedoe dan een flesje. Altijd maar zorgen dat de kolf of baby mee gaat. Korte nachten omdat ik wakker wordt van de stuwing (mijn dochter slaapt door tot half 8) en pas laat naar bed kan. Nou heb ik tepelhoedjes nodig, dus moet zorgen dat die ook mee gaan.... En dan moet ik er ook nog altijd zelf voor gaan zitten....
Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat ik het nu veel langer vol heb gehouden dan bij mijn zoontje, maar het begint me nu toch wel eeen beetje op te breken. Met een flesje kan je veel meer de zorg delen....
 
@kabo...
ik geeft nu 3 maanden bv... en moet zegen dat ik wel snap wat je bedoel met vermoeide... had ik vorig week ook... maar klein man slaapt nu 8 uur achter elkaar... had in de beging ook last van stuwing snacht maar dat is na een paar dagen helemaal weg en zijn mijn borsten gewendt...
nou moet ik zegen dat de klein altijd mee gaat dus dat probleem heb ik niet... moet wel over binnen kort weer verder met afstuderen en dan zal ik moeten gaan kolven over dag... dus hoe ik dat dan ervaar weet ik nog niet... hoop dat het allemaal wel te doen is... wil zelf gewoon heel heel lang geven...

inderdaad wil je twee kinderen voeden moet je opletten dat de jongste wel genoeg krijgt... maar wat ik heb gelezen zou dat goed moeten gaan...
en tja... het kans zijn dat de oudste de melk niet meer lekker vind net na de geboorte... maar goed dan denk ik dat ze snel genoeg ander besluiten... en afhankelijk van hoe oud ze dan zijn kan dat dan ook niet zo veel kwaad meer!!!
 
@revitally: ik weet dat tandemen kan, maar ik weet niet of ik daar zo'n zin in heb ik heb wel zo iets van max 2 jaar bv voor mijn dochtertje en dan vind ik het goed.
Ik ben nu wel weer een paar kilootjes kwijt maar dat had ik ook met de 1e zwangerschap.
 
@henrieke1984... als het niks voor jouw is is dat prima... ik wilde allen het idee van tandemen in de lucht gooien... daar dat veel ouders er niet van op de hoogte zijn dat het zou kunnen... was voor mij ook een leuk om te lezen... dat het kan... als ik het straaks ga doen.. zie ik dan wel... (mijn eerste is nu 3 maanden en een tweede wil ik nog even me wachten!!)
 
Terug
Bovenaan