Moemoemoeder

Ha Eveline,

Ik was de laatste keer ook zooooooooooo moe, niet normaal! Maar ja, ik had er al twee lopen en er was ook nog een hittegolf: ik dacht dat het daarmee wel te verklaren was.

Maar de verloskundige dacht er anders over: zwanger zijn van een tweeling maakt het wel heel erg heftig met de vermoeidheid.

Dús: zijn het er misschien TWEE?

Groetjes, Esther
mv Joanne, Remco, Jesse en Lisa

Ik had er zelf ook al aan gedacht, mijn nichtje is net bevallen van een tweeling.

Maar whaaaaaaaaa, 3 baby's in een jaar tijd!!!! Dat zou wel even een schok zijn, he! Da's een halve kdv-groep! Hihihi...maar ook dat zou wel weer goedkomen uiteindelijk. Schrok jij niet toen je hoorde dat het er 2 waren? Als je er al 2 hebt... Nou ja, nu heb je weer een even aantal..ik moet zeggen: 4 lijkt me erg leuk. Maar ik wil niet 4x zwanger zijn eigenlijk... Dus misschien is het wel een drieling!

Hoi!
Tijdens mijn 2e zwangerschap was ik ook een stuk vermoeider dan bij de 1e, want ik was druk bezig met de verzorging van onze zoon. Dus niet zo gek natuurlijk dat je zo moe bent: je bent net bevallen en nu al weer zwanger. Je lichaam is met 2 dingen tegelijk bezig: ontzwangeren en zwanger zijn. Eén voordeel: het gaat vanzelf weer over! Extra vitaminen slikken versterkte me wel destijds.

Groetjes, Ingrid

ik was bij deze zwangerschap van Renzo ook veel moeier dan bij die van Timo(9jaar geleden) ik was op het moment dat ik zwanger was(wist ik toen nog niet)  nog vollop(drie dagen in de week) aan het revalideren in het revalidatiecentrum.Ik gaf daar ook aan zooooo moe te zijn en wel moeier te lijken worden met de dag hun zeiden nog je kan wel stil staan nu in de behandeling maar daar zou je niet moeier van moeten worden het gaat beter of je staat stil het word niet slechter....hmmmm ik snapte er dus ook niets van maar ik kon bijna nog geen stap zetten zonder dat ik uitgeput was.....we hebben er wel mijn therapeut en ik om gelachen toen ik dus wel wist dat ik zwanger was dat gaf gelijk de duidelijkheid wel zeiden ze daar ook......en geloof me het ging over toen ik een week of  14 zwanger was whahhaha wil je niet ontmoedigen ofzo hoor mar het was toen eg over ik kon de wereld weer aan

veel succes en aaaa heb met je te doen hoor

groetjes Corina

Ha Eveline,

Nee, ik schrok niet echt. Meer zoiets van: zie je wel! Ik had namelijk tegen mijn man gezegd dat het er misschien wel 2 waren. Ik voelde me zó anders als bij de andere zwangerschappen... die moeheid, maar ook anders misselijk. Bij de eerste 2 niets binnenhouden, nu juist veelkleine beetjes eten (dan bleef de misselijkheid een beetje weg).

Pas zei ik nog tegen Roeland: als ik weer zwanger zou zijn, dan zou ik best nog een keer een tweeling willen. Ik geniet ervan. Tuurlijk, het is zwaar, maar ook dubbel zo leuk! Maar goed, nu ze weer wat bewerkelijker gaan worden, kom ik langzaam wel weer met beide pootjes op de grond, hoor!

Heel misschien kom ik morgen ook even langswaaien in Den Bosch. Gewoon leuk, om iedereen even te zien, vind ik...
Kan je gelijk mijn duowagen even 'uitproberen'... (zie andere topic, 'k weet even niet hoe die heette.)

Groetjes, Esther

Hoi Esther,

(Moooooooie naam trouwens!) Leuk als je even langs waait! En ik wil graag je duo-wagen bewonderen en uitproberen. Echt een heel terrein waar ik nog níets vanaf weet! Voor onze kleine Essie hebben we mijn oude wandelwagen van vroeger gebruikt, dus ik ben zelfs in de 'gewone' wandelwagens niet thuis, laat staan in de duo-variant!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan