@ Moeska, Fleur en Star

Hey meiden!

Ik las zoveel positief nieuws na mijn weekendje weg!
Moeska en Fleur zwanger na IUI, Star die de knoop heeft doorgehakt. Wat goed allemaal!

Moeska en Fleur: jullie heel veel succes en geniet ervan! Ik hoop dat het kwartje snel valt en dat jullie snel aan je zwangerzijn gewend zijn!

Hier nog in afwachting op mijn NOD, komende zaterdag. Dan nog 1 cyclus en dan kan ik pas weer de telefoon pakken voor het ziekenhuis.

Maar voorlopig voor jullei goed nieuws!

Liefs Daisy

dank je wel,
ik wacht eerst de echo met 7 weken af,voordat ik echt blij durf te zijn.
Ben al wel voorzichtig gelukkig.

Hopelijk heb jij zaterdag ook goed nieuws te melden.

Fleur

Ha Daisy,

Spannende tijden dus voor je! Ik hoop zó dat die NOD NIET komt... En anders weet je in ieder geval dat er gauw 'actie' zal komen, dat is ook een fijn idee lijkt mij!

Succes meis! Ik ga vreselijk voor je duimen!

Veel lieve groetjes,
Marieke

Ja, ik hoop het zo!! Durf niet meer naar mijn lichaam te luisteren naar evt. signalen, want daar ben ik nu al te vaak mee de mist in gegaan.
Heb wel al wat ongi krampjes die ik normaal ook heb, dus ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat ik 31 mei gewoon met het ziekenhuis aan de telefoon hang voor de operatie...

Marieke, hoe is het met jou? Alles nog steeds goed? Las dat je alweer 9,5 week bent, wat gasat de tijd snel!!

Liefs Daisy

@ Fleur.

Ik geef je groot gelijk! Laat eerst de echo maar uitwijzen dat alles echt goed zit!
Geloof ook best dat je dan pas echt kan geloven dat je zwanger bent, omdat je dan zichtbaar bewijs hebt.
Hoe is het verder met alle kwaaltjes? Daar nog last van of valt het allemaal mee bij jou?

Liefs Daisy

Hey Daisy,

Hier zijn afgelopen zondag de rode duivels gekomen, hoor :( Had weer wat hoop met die positieve ovulatietest, maar helaas...... Vanmiddag heb ik uitleg van IUI en prik-les, ben benieuwd!

Voor jou zijn het ook spannende weken! Hopen dat de NOD uitblijft, mochten de duivels toch komen weet je gelukkig dat er daarna snel actie wordt ondernomen.
Er is veel positief nieuws op dit forum, krijg je toch weer nieuwe hoop door!!!!

Liefs Anna

@daisy,
Ik heb wel wat last kwaaltjes,maar nog niet heftig.Wat kramp in mijn onderbuik en een beetje misselijk (uit ervaring weet ik dat dit nog niets is,dus ik wacht wat er gaat komen).
Ik hoop zo voor je dat de operaatie niet door hoeft te gaan. Ik duim voor je!

@star: Meid wat balen dat je weer ongesteld bent geworden. Zeker als je een positieve test hebt gehad,weet je dat je dus op tijd was.
Helaas zegt dat niet alles,want met IUI ben je wel altijd precies op het goede moment en is alles zo optimaal mogelijk. En dan lukt het ook niet altijd. Maar kijk naar Moeska en mij: IUI werkt echt! Ik ben zo blij dat ik toch daaraan ben begonnen.
Succes met het IUI gebeuren.
Hoe vond je de prikles?

groetjes Fleur

Hé Daisy,

Ja, het gaat supergoed. Net voor het eerst bij de verloskundige geweest. Was erg leuk. Veel zaken doorgesproken. En maandag de 9e hebben we een termijnecho. Ik ben benieuwd of de termijn en de uitgerekende datum dan afwijkt van die eerste echo met 7 weken. En... of de uitgerekende datum dan nog veel zal afwijken.
Volgens de eerste echo ben ik morgen 10 weken, dus ja... de tijd vliegt inderdaad!

Verder voel ik me erg goed. Ik ben wel supermoe, maar verder eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Soms wat misselijk en veel duizelig, maar dat is tot dusver het enige.

Meis, ik hoop zó dat jij dit allemaal heel vlug zult meemaken en dat de kijkoperatie niet nodig blijkt te zijn. Ik blijf je volgen en voor je duimen!

Veel lieve groetjes,
Marieke

Terug
Bovenaan