@ Moeska, Fleur en Star

Oh meis, wat balen zeg. Je weet wel weer waar je aan toe bent, maar dit is natuurlijk niet wat je wilt.

Ik hoop dat je kunt genieten van de verjaardag van je vriend. Het is in ieder gevak prachtig weer. En misschien geeft het juist wel wat afleiding.

En tja, misschien komt er wel iets uit de kijkoperatie wat heel makkelijk op te lossen is. Ik hoop het maar voor je.

Ik hoop dat je toch een heel fijn weekend zult hebben!

Veel liefs! Marieke

Heb er gelukkig net zó veel last van als ik vanmorgen dacht ta gaan krijgen, dus dat is dan wel weer een pluspunt!

De hele ochtend lekker bezig geweest, ook met versieren, brood bakken, hapjes klaarmaken etc. over een uurtje staat de visite voor de deur, dus afleiding genoeg! Morgen ook een drukke dag met moederdag en de dag daarna een bruiloft, dus de eerste 3 dagen van mijn ongi heb k geen tijd om na te denken!
Misschien wel beter ook, kan ik me ook niet verdrietig voelen!

Hoop idd dat ze bij de operatie iets vinden. Liever dat dan dat ze niets vinden en het lukt toch niet. We gaan het zien! Over een maandje ben ik misschien al wel geopereerd...

Jij ook een fijn weekend!

X

he dacey,
wat balen zeg.
Het had zo mooi geweest als je kijkoperatie niet nodig was.
Toch wens ik je een fijn weekend,
neem lekker een boreltje of wijntje.
liefs Fleur

Hey Daisy,

Wat ontzettend balen.... Positief: Nu wordt er in ieder geval goed naar je gekeken. Gaf mij weer wat rust. En natuurlijk hoop je dat ze wat kunnen vinden, kunnen ze er gericht iets aan doen. Bij mij vonden ze niks, maar ben gelukkig wel snel in de behandelingen gerold. Hopelijk wordt er bij jou ook snel actie ondernomen. Kom op, meis. Geniet van de avond en toch een fijn weekend.....

Liefs Anna

Ik heb zeker lekker van de rose genoten gisteravond! Geen enkele reden om het niet te doen!

@ Star
Na de kijkoperatie hoop ik ook snel de behandelingen in te rollen. Ik vind dat we nu lang genoeg gewacht en geprobeerd hebben! Ik hoop ook dat ik 31 mei direct een afspraak kan maken, dan hebben we er in de zomervakantie gewoon evne geen omkijken naar. Willen we ook eigenlijk even niet. Gewoon lekker vakantie vieren, wel klussen uiteraard, maar verder niet zoveel.

Het fijne weekend gaat goed komen, ondanks een slecht begin! :)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan