Moet af en toe zo lachen om

die voorspellingen of het een meisje of een jongetje wordt die op sommige babysites staan. Als ik het voor de grap nareken met mijn gegevens van vorig jaar, had Laura Jesse moeten heten! Ik hoop niet dat er ook echt mensen zijn die hun babykamer op die uitkomsten aanpassen . Tja, je hebt natuurlijk altijd 50% kans dat het klopt, meer keus dan een jongetje of een meisje is er niet. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat mensen het doen, hoor, begrijp me niet verkeerd, ik heb het zelf ook gedaan, maar daar kwam ook altijd jongen uit, terwijl mijn gevoel schreeuwde dat het een meisje was.

Groetjes Ilona

Ach ja...en dan helemaal overtuigd zijn als het klopt, haha. Nou, er is maar één graadmeter die een naast de apparatuur van het ziekenhuis een beetje werkt (en dan nog niet eens altijd) en dat is je eigen moederinstinct. Dat had het bij mij iig goed, hihi

't Ziekenhuis doet niet altijd de juiste voorspelling!

Bij ons op de cursus samen bevallen zat een stel dat er heilig van overtuigd was dat het een meisje zou worden, dit was ook al bevestigd door de dames die de diverse echo's hadden gemaakt. Dus de kleine lag net na de bevalling lekker op de buik van moeders en de arts zegt; zullen we even kijken wat het geworden is? Tuurlijk kijk jij maar even, wij weten het toch wel!!! Ze geloofde hun oren niet   "een jongen". Het zal je maar gebeuren, ze hadden zich er al helemaal opgericht!!! Alles was roze .....

groetjes Wan

En daarom wilde ik het vantevoren helemaal niet weten, ik was bang dat als ze het fout zouden hebben, ik teleurgesteld zou zijn . Wat kan je raar denken als je zwanger bent, he!

Wij hadden allebei het voorgevoel dat het een meisje zou worden! Zo goed is ons voorgevoel dus niet... Ondanks dat we vanaf de 20 weken echo weten dat het toch echt een jongen was, verspreek ik me soms nog

Ik zeg soms 'meiske' terwijl ik menneke bedoel... Hopelijk houdt hij hier geen dingen aan over (dat hij later in vrouwenkleren gaat lopen, liever een vrouw is of op mannen gaat vallen... al zou ik daar ook wel mee kunnen leven)

Ach, Mattijs wist zeker dat het een jongen zou zijn. Dus bij ons had sowieso iemand gelijk gekregen. Ik ben nu overmoedig geworden. Ik weet zeker dat mijn broer en zijn vriendin een jongen krijgen (tot groot ongenoegen van haar en groot genoegen van hem) en nu roep ik bij iedere zwangere een geslacht. Over een half jaar zullen we zien of ik net zo betrouwbaar ben als een chinese horoscoop haha. Eveline, als jij het ook alvast wilt weten.... .

Groetjes Ilona

hoi ik heb een tweeling en bij een bepaalde site weet niet meer welke stond dat het een meisje zou worden wist toen nog helemaal niet of ik dat wel wilde weten later toen ik het wel wilde weten had ik een test gedaan met iets van wat voor eetgewoontes je had en toen werd het een jongen achteraf op dat moment had ik dat helemaal niet door maar werden het een meisje en een jongen vond dat toch wel erg grappig
toeval????
groetjes elena
ps tijdens de echo's had   elke keer een echo vanwege de tweelingzwangerschap werd dit ook verteld nooit 100% zeker natuurlijk
maar goed lijkt me erg erg als je iets denkt en dan word het iets anders

Dan heb ik toch echt een beroerd moeder-instinct! Ik dacht de eerste keer dat we een meisje kregen maar dit werd een jongen, en bij Floor was ik ervan overtuigd dat het een jongen werd, haha!
Ik heb het trouwens nooit willen weten via de vk, ik houd wel van verrassingen!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan