Moet af en toe zo lachen om

Ik riep al vanaf dag één dat het een meisje was...en dat was het ook. Ook klopten de bakerpraatjes: erg misselijk, geen puistjes, ik droeg rondom in plaats van leuk naar voren (lees: ik heb gewoon een dikke r**t). Door de echo's werd het ook bevestigd, maar ik ben toch erg voorzichtig geweest: ik heb maar één roze pakje gekocht!

Nu denk ik dat het een jongetje is. Geen wishfull thinking, want als ik het echt helemaal zelf zou mogen weten lijkt het me voor Esther het leukst als het een meisje is. Hoewel die stoere truitjes ook wel weer gaaf zijn...
Maarreh...ik ben wel erg benieuwd wat jij denkt, Ilona!

Groetjes,

Eveline

Eveline,

dat heb ik nog helemaal niet gezegd. Wat grappig, mijn gevoel zei ook dat het een meisje werd, hoewel ik niet lang misselijk was, van voren droeg en een grote puistenkop had!

Overigens vroeg iedereen die me een tijdje niet gezien had gewoon in november nog steeds of ik afgevallen was, ze zagen wel dat er iets met me was, maar wat . (Nou klopte dat ook wel, ik was 12 kilo lichter na de bevalling dan voor de zwangerschap.)

Pas in december zagen mensen dat ik zwanger was!

Bij mij klopte er dus echt geen donder van de bakerpraatjes.

Groetjes Ilona

De meeste bakerpraatjes klopten idd totaal niet, maar de chinese astrologie heeft wel 2 keer gelijk gekregen...niet dat ik er nou meteen in geloof ofzo hoor, is altijd nog 50% kans hihi

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan