moet echt even klagen

Ach af en toe wil je gewoon ff lekker klagen en als je weer tot rust gekomen bent en alles weer ok verloopt denk je waar heb ik me toch zo druk over gemaakt!!!??? Maarja op dat moment wilde je het er even uitgooien en dat luchtte vast op!
Ik herken t heel erg, geen kwaad woord over de hulp van mijn man maar af en toe zit t gewoon allemaal ff tegen en lijkt t of je alles alleen moet doen...
Ach wij horen t graag aan!!! Fijn dat het allemaal pima gaat!

Liefs L81

quote: cmkunst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2008 08:30:35'));

Hallo hallo,

Moet even iets recht zetten geloof ik. IK baalde die ochtend zo toen ik dit geschreven had, maar ik heb mijn man echt veel te kort gedaan. Hij gaat er ook heel vaak uit als Stijn huilt 's nachts, het is echt niet zo dat het allemaal op mij neer komt, alleen toevallig deze nacht. Het is maar goed dat mijn schatje dit niet leest, want dit verdient hij niet hoor! Hij doet altijd heel veel in het huishouden en in de zorg en staat altijd voor me klaar.

Wel heel erg bedankt voor jullie reacties, vind het heel lief dat jullie zo meeleven.

Maar mijn man is dan misschien geen heilige, maar zeker ook net de boeman zoals ik hem heb afgeschilderd.

Het gaat alweer veel beter met me!

Carina

Hoi Carina,

Dat snappen we toch! Laten we eerlijk zijn, de meesten van ons hebben ook zo'n geweldig én geweldig irritant exemplaar thuis. Klagen mag en je mag het ook best ongenuanceerd doen.

KT

@Carina:

Ik weet niet of je ondertussen je kraamzorg al geregeld hebt, naders meld je je toch gewoon aan bij een ander, die in ieder geval wel in Groningen werkt. Ik weet niet waar je voorheen woonde, maar in de noordelijke provincies zit Samenzorg, heb ik erg goede ervaring mee, wie weet kun jij daar ook goede ervaring mee opdoen!

Janine

Terug
Bovenaan