Moet even mijn ei kwijt!

A

Anoniem

Guest
Haii dames,

Ik vraag me af of het normaal is;

Ik heb last van pijnlijke tepels, hangerig, weeeig gevoel in mijn buik en ook steekjes,maar heb dit weekend mijn eisprong gehad dus zou wel erg vroeg zijn om dan al dingen te voelen, moet wel zeggen dat we de week voor mij eitje ook flink geklust hebben.

Nou logisch dat je er ff mee bezig bent lijkt me, zegt vriendlief net doodleuk "je bent geobsedeerd en het zou me nix verbazen als jij een schijnzwangerschap krijgt!".
Denk ook van jeetje zeg het gaat niet alleen om mijn kind mocht ik zwanger zijn, hij heeft het er tog ook in gepompt.

Moest ff mijn ei kwijt..
Liefs,Maaike.

hey,

Wat spannend voor je. Ik denk niet dat het echt al klachten kunnen zijn als je dit weekend pas nod hebt gehad, maar het kan zeker zo zijn dat je ei eerder was.

Wat betreft dat schijnzwanger; het is hier al eens eerder opgeroepen, maar het blijkt dat dit helemaal niet bestaat, alleen bij beesten.

Het is eigenlijk een beetje een welles nietes spelletje, want de ene zegt dat het wel kan en zelf heeft meegemaakt en de ander zegt dat de huisarts heeft gezegt dat dit helemaal niet bestaat. Ik weet zelf dus eigenlijk niet echt wat ik ervan moet denken, maar ik kan je garanderen dat je echt niet zo snel schijnzwanger zal zijn hoor meis.

De hoeveelste ronde is dit nu van je??? Als je er pas mee bezig bent dan ben je er zeker veel aan het denken dat deed ik ook, maar dat wordt vanzelf wel minder hoor. Ik zit ondertussen in ronde 7 en kijk niet meer vreemd op van een negatieve test.

Meis veel succes en hopelijk heb je over 2 weekjes een positieve test in handen!!!!

Kus mama22

Hee..

Zit momenteel nog maar in ronde 1, dus allemaal nieuw voor ons.
7 rondes alweer, jah dan kan ik me voorstellen dat je niet meer opkijkt als je een negatieve test in handen hebt!
Is het voor je eerste kindje, of ben je al moeder?

Kweet ook niet of schijnzwangerschap bestaat, kheb er nog nooit iemand over gehoren, maar goed dat je ermee bezig bent is wel logisch ook lijkt me..
Vind dat mijn vriend ook wel heel killetjes hierover is, heb het idee dat het hem niet zo interesseert terwijl we er samen voor gekozen hebben.
Vind het een beetje lullig dat ik alleen over de zwangerschap mag praten zodra het raak is, nu word me de hele tijd de mond gesnoerd.

Liefs Maaike

Hoi maaike,

wil ff reageren op je berichtje! Ik heb gister mijn eisprong gehad en herken je gevoel wel een beetje. Zit al in ronde 7, dus weet echt wel waar ik over praat!
Maar vooral een week voor mijn NOD krijg ik echt van allerlei kwaaltjes, heb dit in ronde 4 en 5 heel erg gehad. Overgeven, doordringende geur, vieze smaak, steken in mijn buik, rommelende darmen, pijnlijke borsten, de hele mikmak....
Nu schijnt een schijnzwangerschap alleen bij beesten voor te komen, wat wij voelen is denk ik iets anders.

Het schijnt namelijk dat je eitje wel bevrucht kan zijn (al is dat nu wel een beetje vroeg, je kan wel van alles voelen) maar dat de innesteling niet goed gaat.
Hoorde laatst van iemand van dit forum dat ze had gehoord van haar gyn dan 90% van de zwangerschappen mis gaat bij de menstruatie, dus dat het vruchtje dan nog niet vast genoeg zit...
En dat is dus waarschijnlijk bij mij 2x gebeurt...omdat ik me echt zwanger voelde, zelfs de huisarts dacht dat ik zwanger was, maar op mijn NOD werd ik 'gewoon' ongesteld!

Je kunt dus echt van alles voelen, maar of het goed blijft gaan weet je dan nog niet!

Ik hoop het voor je!

Liefs Joepie

Heej..

Ja het brengt je ook echt in verwarring hoor die rare gevoelens haha!
Kben 8 jaar lang aan de pil geweest en alles werd onderdrukt natuurlijk, tis nu mijn eerste maand pilloos misschien dat het daar ook mee te maken heeft.
K kan er echt grandioos naast zitten maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben, maar net wat je zegt misschien word ik wel gewoon ongesteld. We zullen mijn NOD op 7 september maar afwachten.

Zijn jullie bezig voor de eerste?
En hoe ervaarde jij het toen je voor het eerst met de pil stopte?

Liefs Maaike.

Hey Maaike,

Ja wij zijn bezig voor onze eerste en zit dus nu in de 7e ronde en heb ook mijn NOD 7 september, toevallig!!!

Wil je echt niet ontmoedingen, maar direct in de 1e ronde is erg snel hoor! (het kan zeker, heb het vaker gehoord) maar het is dan een extra grote teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn.
Hoe ik dat ervaarde, ik ben zelf ook 9 jaar aan de pil geweest, maar toen ik stopte had ik na 2 dagen netjes mijn menstruatie en daarna steeds rond de 28 dagen.
Mijn hormonen die gieren echt door mijn lijf hoor, chagerijnig, vrolijk, verdrietig, boos, echt mijn vriendje heeft het met me te verduren soms, hihi!
Verder voelde ik ook van alles, maar later toen ik echt misselijk werd, dacht ik pas: oh, dus dit moet je voelen om zwanger te zijn!

En wat mij heel erg opviel is dat ik in de 1ste 3 rondes met niks anders bezig was, wilde de dagen wel voorbij trekken, maar de laatste tijd denk ik soms, wow, al bijna mijn eisprong o.i.d....ik heb me er nu gewoon bij neergelegd dat het even kan duren en dat helpt wel!

Ik hoop voor ons dat we allebei 7 september positief testen!!!

Liefs Joepie

Hoi Maaike,

Ik ben in mei zwanger geworden, dit is wel uitgelopen op een miskraam helaas.

Maar dat was voor ons ook de 1ste ronde en dus meteen raak. Ik voelde toen ook meteen kwaaltjes, misselijk, pijnlijke borsten en ik kon niet goed tegen geurtjes.
Mijn man zij toen ook tegen mij, "je wilt het zo graag daarom voel je dat allemaal", maar het klopte bij mij toen ook, ik had er ook al een paar dagen na mijn  eisprong last van.

Groetjes en succes met alles

Hoi Maaike,
Ik herken dit ook wel hoor.
Tja, het is niet echt schijnzwanger maar eerder dat je lichaam en je geest in de maling genomen worden. Tenminste zo ervaar ik het.
Na mn eisprong wordt ik misselijk en voel ik steken en denk ook dat ik zwanger ben.
Ik zit pas in ronde 2 maar dit keer weer precies hetzelfde als vorige keer. Heb ook van het weekend mn eisprong gehad en ja hoor vandaag weer hoofdpijn.
Dus tja hoe het precies zit weet niet maar tja ik hoop voor je dat je op 7 sep een positief resultaat heb en ik zelf stiekem al op 6 sep want dan is mijn nod dag

Groetjes en succes

Terug
Bovenaan