Moet even mijn ei kwijt!

Hee..

Leuk hoor voor de eerste! Ja dat is inderdaad toevallig dat we op allebei dezelfde dag onze NOD hebben.

Ik weet inderdaad dat je echt van geluk mag spreken als je ronde 1 gelijk zwanger bent, ik weet niet of je kunt kijken naar de zwangerschap van je moeder/schoonmoeder? Ze zeggen dat je de bevalling ook kunt vergelijken met die van je moeder.
Ach zie het allemaal wel!

Ik merk ook inderdaad wel dat ik een stuk anders ben, vooral mijn zin in sex is echt drastisch verandert, vriendlief kan het niet meer bijbenen en die lust er toch aardig pap van.
Verder ben ik nog te kort gestopt om te kunnen zeggen of ik andere dingen merk zoals vrolijk, verdrietig boos. En mijn cyclus is ook nog onbekend natuurlijk, op 7 september zou ik de eerste keer ongesteld moeten worden zonder pil.

Ik vind inderdaad net wat je zegt dat de dagen niet opschieten, lijkt alsof er geen eind aan komt, maar tis natuurlijk allemaal nieuw en zodra k weer een paar rondes verder ben kijk ik er wel anders tegenaan denk ik, tis allemaal erg spannend hoor!

Jah ik hoop ook dat we allebei op 7 september positief testen, al een gevoel of het idee dat je zwanger bent?

Liefs Maaike

Hoii Mikkie,

Zo das wel hard zeg dat je zwangerschap uitgelopen is op een miskraam, maar jullie gaan er nu wel weer voor?
Is het het eerste kindje waar jullie voor bezig zijn?

Jah ik heb echt een raar gevoel, mannen voelen natuurlijk niet wat je voelt en ik weet zelf ook niet wat ik moet voelen, heb een beetje een blok op mijn mag, pijnlijke tepels, ben gewoon niet mezelf.
En ach als we straks positief testen denkt manlief er wel anders over, en ja anders moeten we weer een maandje wachten he!?

Hoelang van te voren kan je eigelijk al testen? Heb 7 september pas mijn NOD...

Liefs Maaike.

Heej pieski,

Fijn om te horen dat ik dus niet enigste ben met dit probleem!
Mja schijnzwangerschap je hoort het weleens maar weet inderdaad niet of het ook echt voorkomt, kan me er wel wat bij voorstellen dat je lichaam je voor de gek houdt.
Misschien hangt het allemaal wel gewoon aan elkaar vast dat k buikpijn heb door die eisprong en misschien omdat ik ook wel hoop dat ik wat voel, natuurlijk met de hoop op een positieve test.

6 september NOD, zit allemaal in de buurt hier in dit topic, erg leuk! Zou echt te gek zijn als we allemaal tegelijk positief testen, maar jah das allemaal nog eventjes afwachten tot de eerste week van september haha!

Zijn jullie bezig voor jullie eerste kindje, of ben je al moeder? Bij ons word het de eerste, tis allemaal zo spannend en zo nieuw!!
Hoe ervaarde jij dit eigelijk allemaal?

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan