Moet even mijn hart luchten

ha ha die baas moet ook maar iets voor zijn personeel over hebben!
ik ben eigen baas, dus ik zit ook lekker alles in de gaten te houden hier, tussen het werk door! die positieve verhalen van alle meiden die inmiddels zwanger zijn geven me hoop! zo houden we het tenminste vol!

groetjes Saarj

Ik ga zo naar huis, heb weekend.

Ik wens jou en je man fijne paasdagen en spreken elkaar weer snel.

Veel liefs
Nataly

fijn weekend!
Geniet maar lekker van het mooie weer!

tot de volgende keer!

groetjes Saarj

Hoi Saar en Nathaly,

Ik ken het ook hoor!! Wij zijn ook al heel erg lang bezig. zo vanaf begin vorig jaar!
In december vorig jaar was ik zwanger, ons geluk kon niet op! We hadden het al tegen onze fam verteld!! ohh het was geweldig, 1 dag nadeze uitspraak kreeg ik dus een miskraam!! Pff mijn wereld storte ff in! 2 dgn na mijn mk ondekt mijn zus dus dat ze zwanger is van haar tweede, wij wisten het wel van elkaar, maar toch! Dit kwam echt heeeel erg hard aan! Inmiddels is ze alweer 17 wkn zwanger, en ik ben heel erg blij voor haar, maar ja WIJ willen ook zo graag............

Wilde jullie even laten weten dat ik dit gevoel ook heel goed ken.

Groetjes Patricia

Spui maar lekker hoor, daar zijn we hier toch voor!!! Heel veel liefs en kop op he? hou vol.... dikke knuffel

Goeiemorgen,

Daar ben ik weer. In het weekend forum is nooit zo heel veel want dan ben ik meestal druk met ander dingen zoals winkelen, klussen in en om het huis en op visite gaan.

Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Wij wel. Zijn zaterdagavond nog bij mijn schoonzusje geweest, die nu dus zwanger is, en hebben nog even fijn gepraat. Zij zat er ook wel mee dat het voor hen de tweede weer snel lukte en ik voelde dat. Ben nu niet meer zo vedrietig en hartstikke blij voor hun. Was gewoon even moeilijk. Maar nu ga ik lekker met haar meegenieten.

Overmorgen naar het ziekenhuis voor het HSG onderzoek en maar afwachten of daar wat uit komt.

Ik hou je op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

hallo!

het was dus weer een zwaar weekend! klote zeg.
ik heb ook vaak moeite om echt blij te zijn voor vriendinnen die komen vertellen dat ze zwanger zijn. Heb inmiddels weer moed verzameld voor de nieuwe ronde.
ben zaterdagavond lekker gaan stappen.........
was weer heel gezellig.

Je gaat donderdag toch niet alleen naar die HSG?
ik vond het een klote onderzoek en was blij dat ik mijn mannetje bij me had.

liefs Saarj

Hai,

Wij zijn 1ste paasdag lekker wezen stappen. Er was een reunie van de disco waar mijn vriend vooral en ik vroeger af en toe naar toe ging. Was errug leuk omdat je allemaal bekenden van vroeger tegen komt en het was erg druk. Gisteren de hele dag een beetje gelummeld en niks gedaan, heerlijk!

Donderdag gaat mijn vriend mee en ik heb voor de zekerheid donderdagmiddag en vrijdag vrij genomen. Als het goed gaat ga ik gewoon werken maar je weet het niet. Had al wel gelezen dat het niet zo'n heel fijn en pijnlijk onderzoek kan zijn. Wacht maar gewoon af.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan