moet ff mijn ei kwijt

Heej meis,

Wat is het moeilijk he? Wij hebben het nu ook een aantal mensen verteld (naaste familie en vrienden).

Helaas ook aan mijn schoonmoeder, de laatste keer dat we erover spraken zei ze iets in de trant van "je moet er niet zo mee bezig zijn, misschien zit het wel tussen je oren..."

Sindsdien praat ik er niet meer over met haar. Er is dus wél iets aan de hand (afwijkende baarmoeder) en dinsdag krijg ik als vervolg op HSG een kijkoperatie.

Ik heb het haar nog niet verteld. Ben ook sterk aan het twijfelen of ik dat zal doen...

Sterkte met alles meid, en verder heb ik geen antwoord op je vraag om een opmerking die je kunt plaatsen als mensen weer eens 'bot / lomp' doen.

Liefs Bloempje

Hoi meid,

Wat een herkenning he. Ik denk echt dat iedereen die in "ons" schuitje er vaker mee wordt geconfronteerd dan wenselijk is. En de ene keer kan je er inderdaad beter tegen als de andere keer. Zelf kan ik mensen soms ook wel ik weet niet wat doen, en eigenlijk voel ik me daar ellendiger door als dat ik er even met iemand over zou kunnen praten. Ik weet het is al veel meer in the open dan je zou willen maar dat is blijkbaar ook nodig want je moet er over kunnen praten en mensen kunnen er rekening mee houden als ze iets weten. Ik vind de opmerking van Sjana trouwens wel heel goed, hij is redelijk open maar wel duidelijk. Soms is dat beter, dan maar dat er bij mensen een lichtje gaat branden maar ze zullen in de toekomst dat soort opmerkingen wel achterwege laten. En ik hoop dat je je ei een beetje kwijt kon hier.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan