Moet het even kwijt!!!

Hey meiden,

Sorry maar ik moet even mijn frustratie's kwijt.

Ik ben nu 28 weken zwanger en heb sinds een paar weken heel erg veel last van mijn rug en bekken.
Ik werk 3 dagen als telefoniste/receptioniste dus ik zit de hele dag.
Zodra ik heb gewerkt heb ik zo'n pijn dat ik bijna jankend van de pijn op de bank lig....

Nu ben ik gister naar fysiotherapie daarvoor geweest en zij zei dat ik niet zo door kon gaan dit is heel slecht voor mijn bekken.
Ze stelde me voor 2 keuzes of stoppen met werken of halve dagen en dan de ochtenden omdat ik dan heb geslapen en dan het meest fit ben.

Ik koos voor de halve dagen en ging vandaag mijn baas bellen,die reageerde heel raar.
Hij wist niet wat hij ermee aan moest ik moest personeelszaken maar bellen.
Dus ik meteen personeelszaken gebeld en die zeiden je gezondheid gaat voor.
Het gaat nog om een maand want 28 januari heb ik verlof dus zij vonden het geen punt.

Totdat ik werd terug gebeld door personeelszaken,mijn baas deed moeilijk zei ze hij gaat de bedrijfsarts bellen en vragen of ik 'smiddags kan komen inplaats van 'smorgens.
Terwijl ik smiddags zo'n pijn heb!!!!!
Ze zij dat mijn baas me dan nog belt nadat hij de bedrijfarts gesproken had.
Ik vroeg of dat dan wel vanmiddag nog is want maandag moet ik werken en ik wil dan meteen een halve dag gaan werken en 'sochtends.
Ja hij zou bellen.

Ik heb inmiddels de fysio gebeld en het hele verhaal verteld.Zij vond het belachelijk zij vond ook echt dat ik alleen de ochtend moest gaan werken en als ze niet akkoord gaan dat ik dan de ziektewet ik moet en helemaal niet meer kom...

Nou ik ben dus niet teruggebeld door mijn baas!!!!!
Dus nu weet ik niet waar ik aan toe ben.
Ik ben bang dat als ik maandag kom alleen de ochtend dat hij dan gaat zeggen nee je blijft maar de hele dag en dat wil ik niet.
Met het gevolg dat ik er misschien niet met hem uitkom en me dus ziekmeld.
Nou leuke manier om zo weg te gaan en met verlof te gaan dat vind ik helemaal niet leuk!