Moet het even kwijt!!!

Hoi,

Moet toch nog ven reageren, ik snap de beredenatie van do en reisa, maar als je maandagochtend gewoon netjes gaat laat je wel je goodwill zien en dan heb je meteen weer een streepje voor, je kunt je altijd nog ziek melden volgende week als hij zich zo blijft opstellen!
Succes in ieder geval.

Gr MJ

Hoi,

Als je baas niet gebeld heeft, zou ik gewoon maandag ochtend gaan en proberen met hem te praten en hem voor de keuze stellen dat je de ochtenden komt of je anders ziek moet melden vanwege klachten.
Daarnaast zelf aangeven dat je naar de arbo arts wil, zwangeren worden goed beschermd hoor zeker door een arbo arts.
Kom op he, laat je niet ondersneeuwen door je baas , maar probeer ook nog naar zijn kant te kijken misschien is het mogelijk een middenweg te zoeken.

Gr

Hee hoi,

Bah, wat een domme baas heb je! IGewoon bij je standpunt blijven, jouw gezondheid en die van je uk staat voorop en hem doorverwijzen naar de deskundigen.

Veel suc6!

Liefs Lientje

Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties

Monica: ja Nynke is een rustig meisje gelukkig alleen ze wilt wel het liefst de hele dag met Mama spelen haha!

Do: Ja ik red het wel het is wel zwaar maar ik krijg gelukkig veel hulp van mijn vriend en moeder.
maar het blijft wel pijnlijk met die rug ik wordt er ook chagarijnig van.Huishouden doe ik voor een grootdeel wel zelf...
Zo'n band heb ik al om vanaf dat ik 3 maanden zwanger ben toen begonnen de klachten al licht..nu helpt die band alleen niet meer zo erg...

Ik ga maandag gewoon naar mijn werk en dan zeg ik dat ik om 12.00 weg ga ik denk niet dat hij het er mee eens zal zijn maar ja ik ga zo niet verder lopen met zulke hevige pijn.
Het is voor een maandje die halve dagen dus daar heeft hij het maar mee te doen mijn gezondheid staat voorop en die van de baby.

Het zit me alleen wel dwars allemaal ik maak me er wel druk om om naar mijn werk te gaan maar goed ik zie het wel.

Ik laat jullie nog weten hoe het gegaan is.

Liefs Stefanie

Hoi.

Ik hoor eigenlijk niet op dit forum maar werk wel op de afdeling personeelszaken van een groot bedrijf. Weet je dat je als werkgever recht hebt op een vangnetregeling als je zwangere werknemer ziek wordt? Dit wel zeggen dat de werkgever een uitkering ontvangt zolang jij ziek bent tijdens je zwangerschap (door zwangerschap gerelateerde klachten, wat bij jou duidelijk het geval is)
Het is alleen wel zo dat je dan "verplicht" je verlof 6 weken van te voren in moet laten gaan ipv dat je kan kiezen tussen 4,5 of 6.

Verder zou ik maandag wel gaan werken, maar in de ochtend gaan. Het is belangrijk dat je je goede wil laat zien, zoals mijn voorgangers ook al hebben gezegd.

Succer ermee!

Groetjes 10e

Terug
Bovenaan