moet het ff kwijt! 2e is onderweg :-D

Vanmorgen de test gedaan!!!!!!
en ja hoor het bekende rose streepje
helaas kan ik nu nog niet mijn man bereiken en moet ik het toch echt kwijt
kan niemand bellen, of ze slapen of ze werken en wil het toch eerst aan mijn man vertellen

ik had letterlijk en figuurlijk een onderbuikgevoel en dacht ik test weer

14 juni nog getest maar toen was er nog niks, dus het is echt heel pril
zou me niet verbazen als het van dit weekend is, ik heb blijkbaar heel veel hormonen

dat is ook de reden waarom ik bijna elke maand wel test,
mijn menstruatie loopt niet helemaal goed, daar maakte ik mij zorgen om. mijn zus heeft cystes op haar eierstokken, dus ik wou het een s laten nakijken
tot ik ineens dit gevoel kreeg en toch maar eens vanmorgen ging testen

na 6 maand geluk! over mara deden we 10mnd

zo nu wachten tot mijn man belt :-D
dank je voor het luisterende oor :):)

groetjes sabine

toch niet zo pril
bijna 2 maand waarschijnlijk al
symptomen kloppen daar wel mee
ik was echt al een tijdje erg bitchie

maar 2 weken geleden nog getest en was negatief

woensdag echo en malief is nu op de hoogte :)

gefeliciteerd!!!!!

ook ik hoop binnekort met een positieve test te staan :D ben al over tij, maar kan ook zijn dat ik gewoon te laat ongesteld wordt want mn menstruatie loopt weer heel onregelmatig.
mnaar ook wij zijn hard aan het klussen voor een 3e :D heb inieder geval nog geen klachten, die ik bij mn meiden wel had. ppff krijg gewoon de kriebels nu ik dit typ hihihi ik wil ook !!!!! hahahaha.

meid, geniet er van! hopelijk krijg je niet te veel klachten en loopt alles zoals je wilt.

liefs, do

hoi dames

ik hheb ook niet echt de klachten die ik bij mara had, geen zere borsten, geen bandenpijn
wel onregelmatig regelmatig ongesteld
ik was gewoon zo pissig op alles ne iedereen, maar er was niks verandert dus waarom ik zo boos was?
verder moe en misselijk maar ik had de hele week griep, nu is de helft van de klachten weg (de griep dus) en de andere helft bleef hahahaha

Mara is zo lief dat ze gisteren toen papa thuis kwam haar handjes los liet en ging lopen, ze doet niks anders meer hahaha, goede timing, hoef ik haar niet meer zo vaak te tillen :-D
dubbelop goed nieuws

Gefeliciteerd! Hartstikke leuk. Het is soms pest pittig om zwanger te zijn als je nog zo'n jong kindje hebt, maar het is wel hartstikke leuk dat de kindjes straks zo weinig schelen. Ik ben zelf nu 30 weken zwanger van de tweede, mijn zoon en de nieuwe baby schelen straks 15 maanden (Thomas is dus van juni 2010).

oh dat is ook lekker kort op elkaar
we wouden graag dat ze dicht op elkaar zouden zitten.
mara en deze kleine zal straks waarschijnlijk 19 maanden schelen, waarschijnlijk ben ik 2 maand zwanger

maar woensdag weten we meer, die box laten we toch maar in de kamer staan hahahaha anders kunnenw e die over een paar maanden weer te voorschijn halen

amper alles op zolder gezet en kunnen we het straks weer allemaal tevoorschijn halen hahahaha ik heb er zin in.

oma en opa weten het nu ook, maar die zijn niet zo blij, in oktober hun 2e kleinkind en paar maand later kom ik met hun 3e kleinkind eraan hahahaha tis ze even teveel
hadden ze maar niet zoveel jaren moeten zeuren om kleinkids :p

@esk: hoe is het om zwnager te zijn met zo.n kleintje?l heb je veel last? op moment ben ik erg moe, maar mara slaapt nog 2 dutjes op een dag . bij mara was ik 9 maandoververmoeid, ik hoop dat ik dit keer toch wat minder last ga krijgen.

groetjes

Ik ben deze zwangerschap ook veel moe geweest, net als de vorige. Ik ga meestal tegelijk met de kleine in de middag even plat, dat is wel fijn. Nu mijn buik groeit is het wel vermoeiender omdat ik Thomas steeds van de vloer af moet tillen en zo omdat hij nog niet loopt. Dat is eigenlijk het enige.
We hebben wel een goede tweelingwagen aangeschaft en ook nog een tweede babykamer omdat Thomas nog verschoont wordt op een commode en niet kan slapen in een echt bed, daar is hij te jong voor.
Deze zwangerschap is eigenlijk bijna gelijk aan de vorige. Ik heb wel iets meer last van mijn bekken omdat de eerste zwangerschap niet zo lang geleden was, maar dat is het eigenlijk.

Terug
Bovenaan