moet het ff kwijt! 2e is onderweg :-D

och ja een andere kinderwagen, hmm maar eens zien tegen die tijd, mara loopt nu al. en je hebt van die zitplankjes, ach we hebben nog even om hierover na te denken

ik ben wel blij dat mara zelf kan lopen en ook zelf de trap op klimt, dat scheelt wel

gelukkig heb ik van de winter de 2e kinderkamer klaar gemaakt en hebben we 2 babybedjes, dus echt veel hoeven we nu niet te doen. ik had echt zoiets van als ik zwanger wordt wil ik niet nog eens alles moeten klussen, ik wil dit keer rustig kunnen genieten

de vorige zwangerschap was ik zo ontzettend oververmoeid, hele dag slapen en nog moe moe moe, daarbij had ik problemen op werk, woonde ik net een maand samen en kwam er onze trouwerij ook nog tussendoor. dus ik denk dat deze zwangerschap sowieso een heel stuk rustiger zal verlopen :)
vandaag wat minder misselijk en ook nog geen anti-poeplucht detector. wat hopelijk wegblijft aangezien mara mij elke ochtend verblijdt met een goegevulde luier. op werk hebben we ook een broekpoeper en vorige zwangerschap moest ik elke keer over mijn nek ervan, echt vies.

succes Esk!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spannend hoor weer....nou ik moet er niet meer aan denken, na 3 zwangerschappen en bevallingen hahahaha....

Hoop dat je een fijne zwangerschap zal hebben en ben benieuwd naar je eerste echo!!!

liefs Randy & co

hahaha of ik hierna nog aan een 3e zwangerschap wil denken is ook nog maar afwachten

nu gaat maar 1 ding door mijn hoofd: hoe lang ben ik al zwanger????

clearblue: 3+ dus meer dan 5 weken

kan niet wachten tot woensdag

ik ben al weken moe, al 5 weken lang heel humeurig en uit mijn doen geweest en dat is nu al 2 weken over, vandaag kon ik gewoon niet bukken, buik doet er nog zeer van. Dus ipv naast bad zitten ben ik er met de voeten maar bij ingegaan hahaha Mara keek heel raar op.

als ik kijk naar mijn periodes kan alles eigenlijk:

maart hele maand ochtendmisselijk en niet ongesteld, april en mei weer wel. juni niet en dus zwanger
maar alle testen tot 1,5 week terug zeiden negatief

alles is prima hoor, maar ik wil het gewoon weten!!!!

groetjes sabine

He gefeliciteerd,

wat goed dat het nu vrij vlot gelukt is. Ik hoop dat je heel erg geniet van deze zwangerschap.

Ik moet er niet aan denken nog een keer zwanger hoor. 3 is genoeg.

Geniet ervan en zie de echo wel op hyves??

groetjes maaike

Hoi dames

nou de echo is geweest!

ze vermoeden dat ik nu 5,5 week zwanger ben (volgens clearblue was ik dat vorige week al)
Bij mara was met 5 weken alleen een vergrote baarmoeder te zien en vandaag een vruchtzak met wat erin. Dus wij zijn heel blij. Helaas geen foto meegekregen.

ergens jammer dat het nog niet verder is, want dat betekend een maand langer wachten op deze kleine

Mara is dan bijna 2 jaar dus dat moet lukken
En ik heb ontdekt dat op onze kinderwagen een duoseat past die op marktplaats te koop staat. Verder denk ik dat ik eerst maar eens deze maanden door ga komen, want moe dat ben ik echt wel.

een 3e hmmm dat zien we tegen die tijd wel, deze kleine worm wordt onze 2e en daar ben ik al heel blij mee. Mara duurde 10 maanden en deze 6 maanden :-D groetjes Sabine

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van, ik hoop voor je dat je het nu lekker rustig aan kunt doen en minder moe bent.

Wij willen ook graag een 2e kindje, maar het is nog even een gepuzzel of het allemaal wel kan ivm medicijnen tegen hoge bloeddruk... Ik heb al met de verloskundige gesproken, die heeft een brief voor de huisarts geschreven, dus even afwachten.

Groetjes Syreetha

Terug
Bovenaan